شماره ۵۲۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
عدد خبر

۳۷۰۰پروازنوروزی از فرودگاه امام (ره)

علیرضا جهانگیریان معاون وزیر راه از توزیع پروازهای فرودگاه امام در کل ساعات شبانه‌روز خبر داد و گفت: در مدت زمان طرح نوروزی ۹۴ بیش از ۳‌هزار و ۷۰۰ پرواز از فرودگاه امام انجام می‌شود. او افزود: ایرلاین‌های خارجی متعددی در فرودگاه امام‌خمینی(ره) فعالیت می‌کنند که در ایام پیک سفر نظیر ایام نوروز روزانه تا 200 پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود.

۴‌هزار ‌میلیارد تومان واگذاری در ‌سال 93

تازه‌ترین آمار اعلامی توسط سازمان خصوصی‌سازی حکایت از واگذاری ۴۱‌هزار و ۴۵۹‌میلیارد ریال سهم دولتی دارد که از این میزان، ۲۹۹۷‌میلیارد ریال در بورس، ۲۶‌هزار و ۸۶۱‌میلیارد ریال در فرابورس، ۱۱‌هزار و ۶۰۰‌میلیارد ریال از طریق مزایده و یک‌میلیارد ریال از طریق مذاکره به فروش رسیده از این رقم۴۰‌هزار و ۸۰۷‌میلیارد ریال به صورت بلوکی فروش رفته است.

4/1‌میلیارد لیتر ذخیره داریم

عباس کاظمی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: حجم ذخایر بنزین کشور در حد مطلوبی است، میزان ذخایر بالاتر از 1.4‌میلیارد لیتر است و پالایشگاه‌ها درحد ظرفیتی که دارند تولید می‌کنند و مشکلی برای تأمین بنزین نوروزی نداریم. او افزود: میزان ذخایر بالا‌تر از 1.4‌میلیارد لیتر است ضمن این‌که درحال حاضر پالایشگاه‌ها درحد ظرفیت تولید می‌کنند.

۷۰۰‌هزاربلیت اتوبوس بین‌شهری پیش‌فروش شد

احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های مسافربری گفت: با آغاز پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی تاکنون ۷۰۰‌هزار بلیت ناوگان مسافری حمل‌ونقل عمومی فروخته شده است. وی افزود: ظرفیت فروش بلیت در کشور روزانه سه‌میلیون و 500‌هزار صندلی است. او ادامه داد: «ظرفیت ایجاد شده برای سفرهای نوروزی 70‌میلیون صندلی است و پیش‌فروش تا 15 فروردین ادامه دارد.

 


تعداد بازدید :  99