شماره ۵۲۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   آخر ‌سال بهترین زمان بازگشت پالایشگاه‌ها بود| محمد فطانت رئیس سازمان بورس از بازگشایی پالایشگاه‌ها دفاع کرد و گفت: تحلیلگران افت شاخص را در زمان بازگشایی نماد‌ها در حدود 8 تا 11هزار واحد پیش‌بینی کرده بودند اما با توجه به مصوبات مختلف در کمیته ثبات بازار، دامنه این نوسان کاهش یافت. او درخصوص رفع ابهام از پالایشگاه‌ها گفت: برای پیش‌داوری در این خصوص زود است، باید دو هفته سهام پالایشگاه‌ها در بازار معامله شوند و تحلیل اطلاعات این شرکت‌ها در بازار مورد بررسی قرار گیرد.

   مزایده سرخابی‌ها اوایل اردیبهشت 94 برگزار می‌شود| میر علی اشرف عبدالله پوری‌حسینی، رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی از برگزاری مزایده سوم استقلال و پرسپولیس در اوایل اردیبهشت‌ سال آینده خبر داد. او افزود: تغییراتی در شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس به وجود آمده است که جزییات آن در آگهی جدید عرضه این دو تیم اعلام خواهد شد.

   رشد 212‌درصدی ارزش معاملات بورس انرژی|  بورس انرژی در حالی‌ سال 1393 را به پایان می‌رساند که ارزش معاملات آن طی این ‌سال از مرز 16‌هزار‌ میلیارد ریال گذشت که رشد 212‌درصدی را نسبت به‌ سال گذشته نشان می‏‌دهد. همچنین طی این دوره بازار برق با ارزش معاملات بالغ بر 2960‌میلیارد ریال رشد بیشتر از 200‌درصدی را تجربه کرده است.


تعداد بازدید :  67