شماره ۵۲۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   تغییر قیمت‌ فقط با مجوز کارگروه تنظیم بازار| اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در بخشنامه‌ای به همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و استانداری‌ها بر ضرورت تعیین و کنترل قیمت‌ها با هماهنگی کارگروه تخصصی تنظیم بازار تأکید کرد.

   ایران از سهم خود در اوپک کوتاه نمی‌آید| بیژن زنگنه وزیر نفت با بیان این‌که ما می‌جنگیم و از سهم خود در اوپک کوتاه نمی‌آییم، گفت: اراده سیاسی وجود دارد که اختلال در بازار ایجاد می‌کند و اگر این اراده سیاسی از کارش دست بردارد، قیمت نفت به سمت بالا می‌رود. او با تأکید براین که توانستیم تحریم‌ها را دور بزنیم، افزود: محدودیت‌ها ما را متوقف نمی‌کند. زنگنه گفت: قیمت نفت به شکل طبیعی باید به سمت بهتر شدن برود چرا که آنهایی که قیمت را پایین آوردند، خودشان بیش از همه تحت فشار هستند.

   تا اطلاع ثانوی پروژه جدید نداریم| مهدی کرباسیان رئیس هیأت‌مدیره ایمیدرو با انتقاد از عدم تصویب استفاده ایمیدرو از منابع صندوق توسعه ملی برای طرح‌های جدید، خواهان حمایت مجلس از این بخش شد و گفت: با توجه به این‌که 21‌هزار‌ میلیارد تومان از اموال ایمیدرو به اسم خصوصی‌سازی و در قالب رد دیون واگذار شده، در حال حاضر نمی‌توان سرمایه‌گذاری جدیدی را در این حوزه آغاز کرد.

   شماره‌های ضروری ايام نوروز| وزارت راه و شهرسازي شماره تلفن‌های ضروری برای مسافران نوروزی را اعلام کرد و خبر داد که مسافران در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند از طريق این شماره‌ها اطلاعات بگیرند؛ شماره تلفن‌هاي گوياي 141 اطلاعات راه‌ها، 134 هواشناسي، 1539 اطلاعات قطارها، 199 اطلاعات پروازها و شماره 1550 امداد دريايي در بنادر و آخرين وضعيت پروازها 09633
همچنین براساس این اعلام تلفن 5149 آماده پاسخگويي به مسافران ريلي در زمينه فروش بليت، اعلام برنامه حركت قطارها، اطلاعات موجودي بلیت و اطلاعات آژانس‌ها و.... است و اطلاعات حركت قطارها از شماره 1539 قابل پيگيري است. گفتنی است شماره دريافت پيامك 3000143 و شماره ارتباط مستقيم 88804400 آماده دريافت شكايات مردمي در زمينه قيمت بليت ناوگان برون‌شهري جاده‌اي است.


تعداد بازدید :  147