شماره ۵۲۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
پرسه در بازار

بازار شیرینی، شب عید هم کساد است| علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه شیرینی‌فروشان و قنادان با اشاره به کسادی بازار شیرینی‌ در شب عید، اظهار امیدواری کرد، این بازار در روزهای آخر ‌سال داغ‌تر شود. وی افزود: قیمت‌ها هیچ افزایشی نداشته است. در این خصوص جمشید مغازه‌ای، دبیر انجمن تولیدکنندگان شیرینی و شکلات هم گفت: امسال استقبال مردم از خرید شیرینی و شکلات مانند ‌سال گذشته نبوده، ضمن این‌که تصمیمی برای افزایش قیمت در ‌سال 94 نگرفته‌ایم.

عید نیامده، پرتقال گران شد| علی امامی، معاون اتحادیه بارفروشان با بیان این‌که قیمت هر کیلوگرم پرتقال در میدان به علت کمبود، 2500تومان افزایش یافت، گفت: محصولاتی مانند سیب، موز و کیوی نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشته است. او افزود: وعده‌های وزارت جهاد کشاورزی در تأمین پرتقال درست نبود و در این مورد با کمبود عرضه مواجه شده‌ایم. وی افزود: قیمت هر کیلوگرم سیب درختی 500 تومان بود.

افزایش قاچاق بادام هندی| مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران درخصوص قاچاق آجیل به کشور گفت: در هر شغلی، قاچاق وجود دارد در صنف ما نیز قاچاق بادام هندی صورت می‌گیرد و دلیل آن هم این است که بادام هندی جزو اولویت 10 است و ثبت سفارش نمی‌شود و در نتیجه اجازه ورود به کشور را هم ندارد. وی تصریح کرد: ما به دنبال این مسأله هستیم که از طریق مبادی قانونی و با تعرفه کم این محصول را وارد کشور کنیم.

دستمزد سلمانی‌های مردانه 25‌درصد گران شد| مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با بیان این‌که نرخ مصوبه صنف آرایشگران مردانه در ‌سال 93 افزایش 25‌درصدی داشته است، گفت: طبق مصوبه اتحادیه نرخ کوتاهی مو با مدل درجه یک 15‌هزار تومان تعیین شده است. او افزود: آرایشگاه‌های مختلف برحسب خدماتی که ارایه می‌دهند، می‌توانند به صورت توافقی نرخ خود را تغییر دهند.

دیدگاه‌های دیگران

ن
ناشناس |
مخالف 0 - 0 موافق
در این سی وچند سال جز گرانی هنر دیگری ندیدیم چرا متخصصین بفکر نیستند؟ ولی اگر افراد وسازمانها به اندازه ای که بودجه مصرف میکنند مولد هم میشدند وکار مفید ارائه میکردند قاعدتا نباید اینقدر گرانی میداشتیم !!

تعداد بازدید :  104