شماره ۵۲۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
معرفی برنامه‌های ‌سال‌تحویل
از حضور غافلگیرکننده ضیا و علیخانی تا اجرای صادقی در ویژه‌برنامه تحویل‌سال

شهروند| هرساله به‌رسم سال‌های گذشته، تلویزیون، بهترین برنامه‌های مناسبتی‌اش را برای مخاطبان تدارک می‌بیند.  برنامه‌هایی که هریک با حضور مجری‌های محبوب تلویزیونی و دعوت از هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون، مخاطبان را ساعت‌ها پای خود می‌نشانند. امسال نیز شبکه‌های سیما برنامه‌هایی را برای لحظات پایانی ‌سال تدارک دیده‌اند که هریک قصد دارند مخاطبان را تا لحظات آغازین ‌سال‌نو به‌همراه خود بکشانند.  
ویژه برنامه‌ای با حضور مجری «ویتامین سه»
«اینجا آینده» نام جدید ویژه‌برنامه تحویل‌‌سال شبکه‌یک سیماست. میهمانان ویژه‌برنامه تحویل‌سال شبکه‌یک به انتخاب مردم دعوت خواهند شد و به‌منظور معرفی بیشتر ویژه‌برنامه تحویل‌سال شبکه‌یک به بینندگان از روز شنبه شانزدهم اسفند، 8برنامه با نام « اتفاق یک» به‌طور زنده و با اجرای بنده از شبکه‌یک پخش می‌شود تا بینندگان با روش‌های انتخاب میهمانان آشنا شوند.  پخش این ویژه‌برنامه تقریبا حدود 8 ساعت است که با اجرای علی ضیا و بابک بادکوبه از ساعت 20 روز بیست‌ونهم اسفند آغاز و تا بعد از تحویل‌سال ادامه خواهد داشت که آیتم‌های متنوع و شاد و میهمانان مختلف را دربرخواهد داشت.
«بهار در خانه» به استقبال‌ سال‌نو می‌رود
شبكه‌دو سیما امسال با برنامه «بهار در خانه است» به استقبال‌ سال‌نو خواهد رفت.  این شبكه تهیه‌كنندگی برنامه ‌سال‌نو خود را به تیمی جدید و جوان سپرده است. میرمحمدحسین رضوی، تهیه‌كنندگی ویژه‌برنامه ‌سال‌نو شبكه‌دو سیما را برعهده دارد. این برنامه با نام از حدود 30 دقیقه پیش از اذان مغرب آخرین روز سال 93 آغاز خواهد شد و تا یک ساعت پس از تحویل‌ سال 94 ادامه خواهد داشت. میهمانان این برنامه از «ترین»های‌ سال 93 در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری خواهند بود. میهمانان انتخاب‌شده برای این ویژه‌برنامه از برگزیدگان در بخش‌ها و رشته‌های مختلف هستند.  در كنار «ترین»های مشهور، افراد گمنامی كه فعالیت ویژه‌ای داشته‌اند، میهمان این خانه خواهند بود.
غافلگیری‌های علیخانی این‌بار در «بهار نارنج»
«بهار نارنج» عنوان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه سوم سیماست که احسان علیخانی اجرای آن را برعهده دارد و قرار است که برنامه علیخانی طبق روال ‌سال‌گذشته از ۲۹ اسفندماه تا پاسی از شب ادامه داشته باشد. در برنامه‌ریزی انجام شده قرار است که این برنامه در ایام تعطیلات نوروز هم ادامه داشته باشد. همچنین آیتم‌های جذاب با حضور خوانندگان مطرح، مستندهای کوتاه، گفت‌وگوهای زنده و... ازجمله بخش‌های مهم این برنامه است.  ضمن این‌که علیخانی در برنامه امسالش همانند سال‌های گذشته
دو غافلگیری مهم هم برای مخاطبانش دارد.  امسال شبکه سوم سیما در حرکتی جدید با حضور تعدادی از خواننده‌ها قطعه‌ای را به زبان‌های مختلف با موزیک ویدئوی آن منتشرخواهد کرد که محمدرضا هدایتی روی یک قطعه به گویش زابلی خوانده است. «سه ستاره» عنوان ویژه‌برنامه نوروزی‌ سال‌گذشته شبکه سوم بوده که علیخانی اجرای آن را برعهده داشت. علیخانی در نوروز ‌سال ۹۱ هم مجری برنامه تحویل‌سال شبکه‌دو سیما بود.
اولین برنامه یک مجری، بعد از ممنوع‌التصویری!
ویژه‌برنامه‌ سال‌تحویل شبکه‌پنج سیما با عنوان « فرش بهشت» از ساعت 19 جمعه 29 اسفند به‌طور زنده روی آنتن شبکه‌پنج سیما می‌رود.  اجرای این برنامه به خانم ژیلا صادقی سپرده شد.  برنامه‌ سال‌تحویل شبکه‌پنج سیما امسال با رویکرد جدیدی طراحی شده است و تعداد زیادی از میهمانان برنامه برای تکریم مقام مادر به‌همراه مادران خود در برنامه دعوت شده‌اند. نام برنامه هم از روایت دینی «بهشت زیر پای مادران است» وام گرفته شده است. برخی کارآفرینان، نخبگان و دانشمندان کشور، خانواده‌های کشاورز و افراد خیر در کنار هنرمندان و ورزشکاران میهمانان ویژه این برنامه هستند.


تعداد بازدید :  99