شماره ۵۲۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۵ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

فرگوسن، کاتالیزور بازگشت رونالدو
شایعه بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است. روزنامه «آس» اسپانیا اعلام کرد حضور سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین شیاطین سرخ در جایگاه ویژه ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برای تماشای بازی سه‌شنبه رئال‌مادرید برابر شالکه آن هم کنار خورخه مندس، مدیر برنامه‌های کریس، شایعه بازگشت رونالدو به اولدترافورد را قوت بخشیده است. منابع نزدیک به منچستریونایتد عنوان کردند که حتی پس از این بازی فرگی و رونالدو شام مشترکی را با هم خورده‌اند. سران منچستریونایتد خواهان جذب مجدد کریستیانو رونالدو 30ساله هستند و برای این کار فرگوسن را به مادرید فرستاده‌اند تا او را برای بازگشت به منچستر متقاعد کند.

توهین مادر لوئیس به مورینیو
حذف ناگهانی و عجیب چلسی از لیگ قهرمانان در استمفوردبریج با بازتاب‌های زیادی همراه شد. به نظر می‌رسد که این پیروزی نه‌تنها دل داوید لوئیز بلکه دل مادرش را هم خنک کرده باشد. مادر مدافع برزیلی عکسی از مورینیو در حالت گریان منتشر کرد و در ابتدا ضرب المثلی پرتغالی که معادل فارسی آن «چوب خدا صدا ندارد» را نوشت و افزود: «گریه کن تا شاید مادرت برایت جایزه بخرد.»

شروع فرمول یک با قهرمانی همیلتون
فصل جدید مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک با قهرمانی راننده انگلیسی تیم مرسدس در نخستین گرندپری به پایان رسید. لوئیس همیلتون، 58 دور پیست ملبورن را با زمان یک ساعت و 31 دقیقه و 54 ثانیه و 67 هزارم ثانیه و سریع‌تر از سایر حریفانش طی کرد. نیکو روزبرگ، دیگر راننده تیم مرسدس با 1/36 ثانیه اختلاف دوم شد و سباستین فتل، راننده آلمانی تیم فراری روی سکوی سوم ایستاد.

 رونی و مسابقه بوکس
وین رونی در یک رقابت بوکس با فیل باردسلی، هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد، شکست سنگینی متحمل شد. در ویدیویی که از رقابت مهاجم فعلی شیاطین سرخ با بازیکن استوک‌سیتی در شبکه‌ای اجتماعی منتشر شد، رونی با هوک چپ بازیکن استوک از میدان رقابت خارج شد. لوئی فن‌گال، سرمربی منچستریونایتد دراین‌باره اظهارنظر جالبی داشت: «به‌هرحال اتفاقات بیرون میدان بازیکنان به من ربطی ندارد چون در این زمینه اختیار زندگی آنها دست من نیست اما همیشه به وین گفته‌ام به‌عنوان کاپیتان تیم، زندگی بیرون از میدانش هم اهمیت زیادی دارد.»


تعداد بازدید :  294