شماره ۵۲۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۵ اسفند
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

 برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی صندوق‌های جسورانه| امیر ‌هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران با اشاره به توسعه بازارهای فرابورس در‌ سال 93، از برنامه‌های جدید این شرکت برای راه‌اندازی صندوق‌های جسورانه در‌ سال 94 و توسعه بازار بدهی خبر داد.

 پالایشگاه‌ها در اسرع‌وقت اطلاعات ارایه دهند| حسن امیری، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس، درخصوص توقف نمادهای پالایشی گفت: ابهامی بزرگ در ارتباط با نحوه قیمت‌گذاری شرکت‌های پالایشی وجود داشت که منجر به بسته شدن نماد شد، در حال حاضر این ابهام از بین رفته است، بنابراین مسئولیت قانونی اعضای هیأت‌مدیره است که در نخستین فرصت ممکن اثر این قیمت‌گذاری بر وضع این شرکت‌ها را به اطلاع کل بازار برسانند.

 دولتی‌ها نمی‌توانند سرخابی‌ها را بخرند| جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تاکنون از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی مذاکراتی صورت گرفته است. مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان این‌که شرکت‌های دولتی نمی‌توانند وارد مزایده شوند، تصریح کرد: به لحاظ قانونی نمی‌توان برای این شرکت‌ها منعی در مزایده قایل شد اما در حال حاضر اگر شرکت‌های شبه دولتی بخواهند سرخابی‌ها را بخرند، 40‌درصد آن قابل واگذاری است.


تعداد بازدید :  216