شماره ۵۲۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
جنجال‌های کرار؛ این قسمت: کتک‌زدن خبرنگار!
آقای قلعه‌نوعی! مماشات تا کی؟!
رئیس هیأت‌مدیره استقلال: همین الان باید اخراج شود خبرنگار مضروب: مرا که دید، حمله کرد

شهروند| انگار‌هافبک عراقی و جنجالی آبی‌پوشان دوست ندارد از صفحه اول روزنامه‌ها و سایت‌های ورزشی دور بماند که هر روز با یک حرکت عجیب نظر همه را به خودش جلب می‌کند. بعد از درگیری‌ این بازیکن با داور در بازی با سایپا و مصاحبه علیه فدراسیون، کتک‌کاری با یک خبرنگار قسمت جدید حاشیه‌سازی‌های این عراقی است.
نصیحت‌های بی‌حاصل کمیته اخلاق
کرار جاسم که بعد از مصاحبه جنجالی‌اش علیه فوتبال ایران و 2، 3 هفته غیبت در تمرینات استقلال، چند روزی است به ایران برگشته،‌ دیروز برای ادای توضیحات به کمیته اخلاق رفت. جالب این‌که با وجود تمام توصیه‌ها به این بازیکن پرحاشیه او دیروز هنگام حضورش در تمرین   با آن خبرنگاری که مصاحبه پرحاشیه‌اش را منتشر کرده بود،‌ درگیری فیزیکی پیدا کرد. به نظر می‌رسد کرار از حرف‌هایی که زده،‌ پشیمان شده و حالا طاقت فشارهایی که به همین خاطر روی اوست را ندارد.
حمله به خبرنگار
کرار جاسم که هر دقیقه از کارها و صحبتهای خود پشیمان می‌شود، دیروز وقتی می‌خواست در تمرین حضور یابد با خبرنگاری که مصاحبه جنجالی‌اش علیه فوتبال ایران را منتشر کرده بود روبه‌رو شد. حسن بابازاده خبرنگاری که مورد حمله کرار قرار گرفت دراین‌باره به «شهروند» می‌گوید: «مثل هر روز برای اطلاع‌رسانی تمرین استقلال در محل کمپ مرحوم ناصر حجازی حاضر شده بودم که وقتی کرار جاسم به محل تمرین رسید و مرا دید به شکل عجیبی به من حمله کرد و حتی پیراهنم را نیز پاره کرد که درنهایت با دخالت سرپرست استقلال و برخی دیگر از افراد این درگیری خاتمه پیدا کرد. او می‌گفت که صحبت‌هایی که با من کرده،‌ درد دل بوده اما به هیچ‌وجه اینطور نبود؛ گناه من این است که فقط صحبت‌های او را منتشر کردم.»
صاحب پناه:  همین الان باید اخراج شود
کامران صاحب پناه،‌ رئیس هیات‌مدیره استقلال در واکنش به تداوم رفتارهای عجیب جاسم کرار به «شهروند» می‌گوید: ‌ «من می‌دانستم که این کرار درست شدنی نیست و با این‌که با او از سوی باشگاه بارها صحبت شده و حتی جریمه‌اش کردیم اما به نظر می‌رسد هیچ اثری روی این بازیکن ندارد. ما تا الان سعی کرده‌ایم که فضا را مدیریت کنیم اما این بازیکن چون فهمیده که تیم از نظر فنی به او احتیاج دارد و به او وابسته است،‌ هر کاری دلش بخواهد انجام می‌دهد.»
وی همچنین می‌افزاید: «من کسی بودم که در زمان مدیریتم در تیم ایران‌خودرو وحید شمسایی و مرحوم بابک معصومی را از تیم کنار گذاشتم و اگر دست من باشد،‌ همین الان این بازیکن را اخراج می‌کنم. شما نگاه کنید شاید کرار یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر عراق باشد اما به دلیل رفتارش او را کنار گذاشته‌اند. شاید اگر کرار رفتارش هم مثل بازی‌اش بود، الان در بهترین لیگ‌های اروپایی بازی می‌کرد.»
در دست بررسی
علی نظری جویباری، معاون باشگاه استقلال نیز درباره واکنش باشگاه استقلال به رفتارهای کرار به «شهروند»‌ می‌گوید: ‌«ما طبق قراردادی که با کرار داشتیم،‌ با او پیش رفتیم و مقابل رفتارهایش او را جریمه کردیم. قطعا تخلفات جدید او نیز بررسی می‌شود و با او برخورد می‌کنیم.»
میرشاد ماجدی،‌ سرپرست استقلال که در صحنه درگیری حضور داشته نیز چنین نظری دارد:«وقتی متوجه شدم که بحث پرتنشی میان کرار با خبرنگار در میان است سریع واکنش نشان دادم. قلعه‌نوعی هم به ماجرای مربوط به این درگیری ورود کرد. قلعه‌نوعی گفت که این خبرنگار به‌عنوان یکی از خبرنگاران استقلالی باید کمک کند تا حواشی از مجموعه برود.»
قلعه‌نوعی، بازهم تحمل می‌کند؟
حالا دیگر به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نوعی که روزی به خاطر برخورد قاطع با بی انضباطی بازیکنان مشهور بود، تنها حامی کرار در ایران به شمار می‌آید و همچنان پشت او ایستاده است چون به اعتقاد کارشناسان تیم او بدون کرار چیزی برای ارایه در زمین ندارد. البته قطعا این دلیل نمی‌شود که قلعه‌نوعی تا پایان فصل مجبور باشد از این مهره پرحاشیه در ترکیب تیمش استفاده کند و همه چیز را زیر سوال ببرد. باید دید بالاخره قلعه‌نوعی هم مقابل کرار می‌ایستد یا این‌که با همین شیوه این ستاره پوشالی را تحمل می‌کند اما چیزی که مشخص است، جنجال‌‌های بازیکن عراقی حتی هواداران دوآتشه استقلال را هم به ستوه آورده و به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که قلعه‌نوعی به جای مماشات به فکر برخوردی جدی باشد.


تعداد بازدید :  174