شماره ۵۲۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
مدیرعامل برج میلاد خبر داد:
برج میلاد نوروز امسال دوبار خاموش می شود



شهروند| مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: در سال ۹۳ نسبت به سال گذشته تعداد بازدیدکنندگان برج میلاد ۵۶ درصد افزایش
 داشته است.
شریفی در اولین نشست خبری با خبرنگاران که ظهر دیروز در برج میلاد برگزار شد، گفت: امسال تعداد بازدیدکنندگان 56 درصد افزایش داشته است. ما برای نوروز 94 ویژه برنامه‌هایی تحت عنوان عطر یاس برگزار خواهیم کرد که از 27 اسفند از ساعت 10 صبح الی 22 آغاز می‌شود و پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط ایران خواهیم شد.
شریفی ادامه داد: سرای کودک که شامل 17 کارگاه آموزشی است یکی از سراهای فاطمی برنامه نوروز است که علاوه برآن کارگاه سوغات و صنایع دستی را با حضور 20 استان کشور برپا خواهیم کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به حضور استان‌های اردبیل، زنجان، فارس، قم، کرمان، همدان و یزد اشاره کرد. وی خاطرنشان کرد: در سرای اقوام ایرانی از شش قوم دعوت شده که آنها چادرهای عشایر خود را برپا می‌کنند و در آن آداب، سنن و تولیداتشان را ارائه می‌دهند. علاوه براین موسیقی اقوام در زیرگذر ورودی برج توسط شش استان کشور ارائه می‌شود که فراخور ایام فاطمیه نواهای آیینی و مذهبی ارائه خواهد شد.او گفت: در حاشیه برنامه نوروز دو اقدام دیگر انجام خواهد شد که یکی از آنها ساعت خاموشی در روز 8 فروردین به مناسب روز زمین است و طبق سنوات گذشته چراغ های برج درساعت 20:30 خاموش می‌شود. همچنین برای روز 12 فروردین نیز ویژه برنامه‌ای
 مدنظر داریم.
شریفی با اشاره به اینکه در ایام نوروز سه فیلم ایران برگر، استراحت مطلق و رخ دیوانه به نمایش در می‌آید، گفت: در این ایام درنظر داریم هر روز میزبان یکی از خیریه‌ها، ایتام، و آسایشگاه‌ سالمندان باشیم و از آنها حمایت کنیم.


تعداد بازدید :  208