شماره ۵۲۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:
طرح توانمندسازی معلمان اجرا خواهد شد

فارس| معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر تصمیم‌گیری منطقی، نظام‌مند و هدفمند برای طرح جامع توانمند سازی ویژه معلمان زیر پنج سال سابقه خبر داد. او در این باره گفت که پس از سیر مطالعاتی، این طرح به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.
محمد دیمه‌ور، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان، کیفیت بخشی را به عنوان راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، از کیفیت به عنوان هدف و برنامه آموزشی یونسکو از سال 2015 تا 2030 نام برد: «باهمکاری یونیسف و 64 کشور، کارگروه استاندارد سازی کیفیت تشکیل داده‌ایم تا با همفکری، استانداردهای کیفیت مشخص شده و با توجه به آن گام برداریم.»
او ادامه داد: «با مشخص شدن این استانداردها ،مسیر ارتقا  و بهبود کیفیت پایش شده، ارتقا یافته و با طراحی سامانه ارزشیابی مناسب، بهبود کیفیت تضمین خواهد یافت و از آزمون و خطا در مسیر رشد و تعالی پرهیز خواهد شد.»
دیمه‌ور به بحث درس پژوهی اشاره کرد: «درس پژوهی از اولویت‌های ما بوده و بهترین ساز و کاری است که معلمان می‌توانند توسط آن برای توانمندهای حرفه‌ای خود به همدیگر کمک کنند.»

 


تعداد بازدید :  297