شماره ۵۲۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  صکوک 450‌میلیارد تومانی مخابرات در آستانه انتشار| سیدحسین حسینی مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه با اشاره به این‌که هم اکنون 21 صکوک در بازار سرمایه درحال فعالیت است، افزود: مراحل پذیره‌نویسی اوراق اجاره 450‌میلیارد تومانی مخابرات انجام شده است که به احتمال فراوان این اوراق در هفته جاری منتشر خواهد شد.

  خریدار برای دوشرکت در مزایده خصوصی‌سازی | میان 5 شرکت دولتی که در آخرین مزایده خصوصی‌سازی روی میز فروش رفت، تنها برای دو شرکت متقاضی خرید پیدا شد و در مجموع 9‌هزار و 293‌میلیارد و 965‌میلیون و 412‌هزار و 614 ریال برای مجتمع آلومینیوم المهدی و دارایی‌های طرح آلومینیوم هرمزال پرداخت کردند.

  مذاکره «رفاه» برای خرید باشگاه پرسپولیس |  یک مقام مسئول از برگزاری جلساتی بین مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه و طیب‌نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی و سازمان خصوصی‌سازی برای خرید باشگاه پرسپولیس خبر داد. او گفت: موافقت‌ نهایی برای واگذاری باشگاه پرسپولیس به فروشگاه زنجیره‌ای رفاه انجام شده   و قرار است، به‌زودی مزایده سوم برگزار شود.

  نوسان در بورس با افزایش سود بانکی|«علی‌محمد بد» مدیرعامل هلدینگ سیمانی غدیر در مورد روند بازار در هفته‌های گذشته و عوامل تاثیرگذار بر آن گفت: نخستین رقیب بازار سرمایه، بازار پول است و اگر بخواهیم به درستی بازار را تحلیل کنیم، باید بگوییم که وقتی نرخ سود بانکی را افزایش می‌دهیم، بازار سرمایه متاثر از این نرخ سود، با نوسان همراه می‌شود.


تعداد بازدید :  234