شماره ۳۵۲ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب‌آهن در گفت‌وگو با «شهروند»:
پرسپولیس بدون صادقیان به مشکل می‌خورد

گروه ورزش|‌هافبک خلاق ذوب‌آهن که همراه با تیم‌ملی به جام‌جهانی هم سفر کرد، یکی دو فصلی است که از پیشنهادهای پرسپولیسی‌ها می‌گذرد و همچنان به تیمش وفادار است.  حالا او در فصل جدید بازوبند کاپیتانی ذوب‌آهن را نیز در اختیار دارد و با هدایت یحیی گل‌محمدی و جذب چند بازیکن جدید امید زیادی دارد تا سفیدپوشان اصفهانی به روزهای اوجشان بازگردند، اگرچه در هفته‌های ابتدایی نتایج درخشانی نگرفتند.  جدال این هفته پرسپولیس – ذوب‌آهن او را در این فکر فرو می‌برد که اگر به پیشنهاد پرسپولیس جواب مثبت داده بود، الان باید با پیراهن قرمز روبروی تیم سابقش قرار می‌گرفت.  در ذیل گفت‌وگوی قاسم حدادی‌فر را با «شهروند» می‌خوانید:
* در 2 هفته ابتدایی نتایج ضعیفی گرفتید، درحالی که انتظارات از ذوب آهن امسال بالاست؟
بله، متاسفانه در 2 بازی اول لیگ خوب کار نکردیم و نتایج خوبی هم نگرفتیم. البته در هر 2 بازی می‌توانستیم حتی تیم پیروز میدان باشیم.  در بازی با صبا به هیچ وجه حقمان شکست نبود و با بدشانسی و کم تجربگی چند بازیکن جوان نتوانستیم امتیاز بگیریم.  در بازی دوم نیز به تراکتورسازی با انگیزه برخوردیم که اجازه نداد ما اولین پیروزی خانگی‌مان را جشن بگیریم.  
* در یکی دوسال اخیر هم مشکل اصلی ذوب‌آهن گلزنی بوده و امسال نیز به نظر این مشکل پابرجاست؟
ذوب‌آهن چند سالی است به دلیل مشکلات مالی تیم جوانی دارد و ما با این‌که بازیکنان خوبی در خط حمله داریم اما توپ‌هایمان با بدشانسی به گل تبدیل نمی‌شود. امسال ان‌شاءالله که دیگر این مشکل پابرجا نیست و به‌زودی موتور گلزنی تیممان راه می‌افتد.  امیدوارم در بازی‌های آینده این شرایط تغییر کند، فقط ذوب‌آهن نیازمند زمان است.
* بازی با پرسپولیس که وضعیتی شبیه شما دارد را چطور می‌بینی؟
می‌توان گفت در این مقطع از فصل این دیدار برای هر 2 تیم بازی مرگ و زندگی است. هم ما و هم پرسپولیس فقط یک امتیاز گرفته‌ایم و برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم. البته به نظرم پرسپولیس هیچ وقت ضعیف نیست و دایی خوب بلد است تیمش را جمع و جور کند. امیدوارم وضع آنها هم بهتر شود اما در این دیدار فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.
* صادقیان کـه تأثیر زیــادی در پرسپـولیــس داشــت، از این هفته غایب است، این مسأله به سود ذوب‌آهن است؟
قطعا پیام بازیکن بسیار توانایی است و امیدوارم محرومیتش هم کم شود تا زودتر به میادین بازگردد.  من در ذوب‌آهن با او همبازی بودم و می‌دانم که چقدر استعداد دارد.  قطعا حضور او برای پرسپولیس بسیار موثر است و در غیابش پرسپولیس شاید به مشکل بربخورد.
* شاید اگر در این یکی دو فصل اخیر به پیشنهادات پرسپولیسی‌ها جواب مثبت می‌دادی، الان باید مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کردی؟
مخصوصا ابتدای این فصل پیشنهادات زیادی از تیم‌های مختلف داشتم اما من قبل از جام‌جهانی با ذوب‌آهن تمدید کرده بودم زیرا به این تیم بیش از همه علاقه دارم.  حالا که با پیراهن ذوب‌آهن به میدان می‌روم، تمام توانم را می‌گذارم تا تیمم سربلند شود و کاری ندارم از چه تیمی پیشنهاد داشتم یا خیر.  البته علی دایی همیشه به من لطف داشته و در ابتدای این بازی نیز به سمت او می‌روم.
* در جام‌جهانی نتوانستی به میدان بروی، به نظرت می‌توانی در جام ملت‌ها مهره فیکس تیم‌ملی باشی؟
خوشحالم که کی‌روش در ایران ماندنی شد و با این وضع حتی قهرمانی آسیا هم برای ایران رویا نیست. همین که من در جام‌جهانی حضور داشتم، افتخار بزرگی است اما تمام تلاشم را می‌کنم تا در فرصت باقی مانده تا جام ملت‌ها در ترکیب ذوب‌آهن بدرخشم و خودم را به ترکیب اصلی برسانم. مطمئنا کی‌روش بهترین‌ها را به این مسابقات می‌برد و از این بابت نگرانی ندارم.  فقط امیدوارم فدراسیون تدارکات خوبی در اندک فرصت باقی‌مانده تا جام ملت‌ها داشته باشد تا بتوانیم طلسم این همه‌ سال ناکامی را بشکنیم و جام قهرمانی قاره کهن را بالا ببریم.

 


تعداد بازدید :  101