شماره ۳۵۲ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
آژير

صبح دیروز در اتوبان قم رخ داد
آتش‌سوزی 5 مخزن 5‌هزار لیتری قیر
آتش‌سوزی گسترده 5 مخزن پنج‌هزار لیتری کارخانه قیر در اتوبان قم مهار شد. ساعت 6:7   صبح دیروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی واوان از آتش‌نشانی تهران برای اطفای حریق کارخانه قیر کمک خواست که بلافاصله سازمان آتش‌نشانی تهران سه ایستگاه آتش‌نشانی، 3 خودروی سوماتیک، 3 دستگاه تانکر آب و خودروی تنفسی را عازم محل حادثه در اتوبان قم ورودی جاده واوان کرد. محل آتش‌سوزی یک کارخانه 3‌هزار متری قیر بود که 5 مخزن پنج‌هزار لیتری پر از قیر در کارخانه طعمه حریق شده و کاملا شعله‌ور بود. همچنین آتش درحال سرایت به مخازن زیرزمینی بود. آتش‌نشانان از چند جهت عملیات را آغاز کردند و موفق شدند حریق را تحت کنترل بگیرند و در ساعت 8:17 محل آتش‌سوزی را برای لکه‌گیری و ایمن‌سازی تحویل عوامل آتش‌نشانی واوان دادند. به گفته مقام مسئول آتش‌نشانی، علت حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم در بر نداشت.

نجات معجزه‌آساي راننده پس از سقوط از پل سه‌طبقه
يك كاميون از پل سه‌طبقه چمران در اصفهان سقوط كرد. با وجود شدت وقوع اين حادثه، راننده كاميون، تنها از ناحيه اعضاي مختلف بدن، دچار ضربه شد. ساعت 7:15 روز شنبه، ۱۸ مردادماه، يك كاميون از پل سه‌طبقه چمران اصفهان سقوط كرد. با وجود شدت اين حادثه‌، راننده‌ ۳۰ساله كاميون، جان سالم به در برد و تنها از ناحيه اعضاي مختلف بدن، دچار ضربه شد. راننده كاميون پس از حضور عوامل امدادي در صحنه حادثه، توسط آمبولانس به بيمارستان امين اصفهان منتقل شد. تصاویر ثبت‌شده، حاکی از آن است که شدت این حادثه به قدری بوده که دکل روشنایی اتوبان بر اثر برخورد کامیون با آن شکسته و بر عرض مسیر زیر گذر سقوط کرده است؛ اگر ترافیک خیابان بیشتر بود، به‌طور قطع، دکل روی خودروهای عبوری سقوط می‌کرد اما به‌طور معجزه‌آسایی، تعداد زیادی از رهگذران و راننده‌ها از وقوع حادثه‌ای خطرناک جان سالم به در بردند و هیچ تلفات جانی در این اتفاق وجود نداشت. گفتني است، سرهنگ فرجي، كارشناس پليس راهنمايي و رانندگي اصفهان، علت اين حادثه را عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئن اعلام كرد.

جاسازي در قاب عکس و ميز اتو
2 قاچاقچی که 9 كيلو و 850 گرم ترياك را در قاب عکس و ميز اتو جاساز کرده بودند، به آخر خط رسیدند. ماموران پاسگاه انتظامي تنگ سرخ در شهرستان بويراحمد، هنگام کنترل محور
شيراز – ياسوج به يک تاکسي برون‌شهري پژو 405 داراي 4 مسافر مشکوک شدند. ماموران در بررسي‌هايشان از داخل خودرو، به تعدادي قاب‌ عکس، ميز اتو و تخته وايت‌برد مشکوک  شدندکه راننده ادعا کرد مربوط به دو سرنشين جوان است. پس از انتقال وسايل کشف‌شده به داخل مقر انتظامي مقدار 9کيلو و 850 گرم ترياک در پشت قاب‌ عکس و ميز اتو و تخته وايت‌برد کشف شد. دو قاچاقچي که قصد داشتند با اين جاسازي اين مقدار مواد را به استان تهران انتقال دهند، دستگیر شدند. فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد در پايان با بيان اين‌كه متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند، از مبارزه بي‌امان و شبانه‌روزي پليس در انهدام باندهاي قاچاق موادمخدر در ‌سال 93 خبر داد و گفت: شماره تلفن 110 پليس به‌طور شبانه‌روزي آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم شريف است.


تعداد بازدید :  143