شماره ۳۵۲ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

کتاب موسیقی «هارمونی» نوشته علیرضا مشایخی با موضوع آهنگسازی به شیوه کلاسیک در 9 فصل توسط انتشارات ماهور منتشر شده است.  

مراسم رونمایی از آلبوم «در حال و هوای عشق» با آهنگسازی علیرضا لاچینی و اجرای پیانوی رضا تاجبخش، عصر روز دوشنبه 20 مردادماه در شهر کتاب مرکزی برگزار  شد.

حسین پاکدل با روخوانی بخش‌هایی از نمایشنامه تازه‌اش «یک صبح ناگهان» از اجرای این نمایش در زمستان امسال خبر داد.


«آمال آلمدین»، وکیل لبنانی - انگلیسی و همسر «جورج کلونی»  از طرف سازمان ملل مأمور تحقیق در مورد جنایات جنگی در غزه شد. این وکیل سرشناس که چندی پیش با «جورج کلونی»، ستاره‌ هالیوودی ازدواج کرده در قالب یک کمیته سه‌نفره مأمور تحقیق درباره جنایات جنگی و نقض قوانین جنگی در فلسطین شد.

کنسرت سهیل نفیسی، خواننده و نوازنده گیتار که قرار بود 14 شهریور در تالار اندیشه برگزار شود، ‌با استقبال علاقه‌مندان یک روز دیگر و برای 15 شهریور تمدید شد.


رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل سکته مجدد دچار برخی مشکلات جسمی شده و از مردم می‌خواهد برای بهبودی وی دعا کنند.
 
فیلم مستندی با موضوع کتاب و بررسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط موسسه سینمایی سفیر فیلم کلید خورد.

مسعود کیمیایی منتظر است تا مجوز ساخت فیلم سینمایی «جسدهای شیشه‌ای» را بگیرد و به شرط اخذ پروانه‌ ساخت، مهرماه این اقتباس ادبی را جلو دوربین ببرد.

در پنجاه و هشتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران که برنامه فوق‌العاده این سینما محسوب می‌شود، مستند «اون شب که بارون اومد» اثر کامران شیردل پنجشنبه 23 مرداد ساعت 17به نمایش درمی‌آید.

برنامه مجله موسیقایی دستان شبکه آموزش سیما روز جمعه 24 مردادماه میزبان پدرام درخشانی یکی از آهنگسازان موسیقایی کشورمان   می‌شود.

دومین سالگرد كوچ سیدمحمود گلابدره‌ای نویسنده انقلاب، روز شنبه هشتم شهریورماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

رئیس خانه کاریکاتور ایران از برگزاری مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور غزه خبر داد و اعلام کرد در اولین روز از اعلام این فراخوان آثاری از هفت کشور ارسال شده است.

امید سهرابی در نشست سریال «جاده قدیم» اعلام کرد قصد ساخت اولین فیلم سینمایی خود را با فیلمنامه‌ای از خود با عنوان «لاتاری» دارد.

گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو در روزهای دوم و سوم شهریورماه در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازند.

شهرام ناظری خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی، شامگاه دوشنبه برای دوستداران موسیقی سنتی در باغ عفیف‌آباد شیراز برنامه اجرا کرد و بار دیگر آوا و نوای این هنرمند در شهر شعر و ادب طنین‌انداز شد.

مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از 20 مردادماه پذیرای حدود 20 بانوی نقاش است که از سراسر کشور گرد هم آمده‌اند تا در قالب یک کارگاه نقاشی 2 روزه همه احساس و عاطفه زنانه و مادرانه خود را نثار کودکان غزه کنند.

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی یکی از تهیه‌کنندگان بزرگ‌ترین مسابقه بازیگری با عنوان «تلسکوپ» که در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، از این مسابقه انصراف داد.


تعداد بازدید :  150