شماره ۳۵۲ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

 آشتی سرمایه‌گذاران با صنعت پتروشیمی| محمدرضا پورابراهیمی داورانی در رابطه با نقش افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در خروج دلالان از این بازار گفت: در گذشته به دلیل تفاوت قیمت بین نرخ آزاد و نرخ‌هایی که براساس تعیین ستاد تنظیم بازار تعریف می‌شد، شاهد تفاوت بسیاری قیمتی بودیم که مشکلات بسیاری را برای اقتصاد ایجاد می‌کرد. وی گفت: آزادسازی قیمت محصولات پتروشیمی منجر به آشتی سرمایه‌گذاران با صنعت پتروشیمی شد.  
  میعانات گازی در بورس انرژی| حسین حسنقلی‌پور رئیس اداره پذیرش بورس انرژی گفت: با درج عرضه روزانه 3000 بشکه میعانات گازی پارس‌جنوبی در تابلو بازار فیزیکی، این محصول استراتژیک در آستانه ملحق شدن به بورس انرژی قرار گرفت.  
   قوای دیگر کمک کنند| قاسم محسنی رئیس کمیته ریسک سازمان بورس و اوراق بهادار با تشریح اهداف هفت‌گانه سند راهبردی بازار سرمایه و پیش‌شرط‌های تحقق آن به لزوم همکاری سایر قوا اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های فنی بازار برای سهولت در دسترسی مردم به بازار سرمایه ازجمله این
 اهداف است.
   مرداد مهلت آخر سهام عدالت کارگری| اسمعیل مختاری دولت آبادی مدیرکل دفتر امور سهام تخصیصی و عدالت گفت:  تمام دارندگان دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی که تاکنون موفق به ثبت نام نهایی و دریافت برگه سهام عدالت نشده‌اند تا پایان مرداد ماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستانی نسبت به ثبت‌نام نهایی و دریافت برگه‌های سهام عدالت اقدام کنند. وی درخصوص احتمال تمدید این زمان نیز اذعان داشت: درصورتی که تعداد جامانده‌های
 ثبت‌نام‌ کننده زیاد باشد احتمال تمدید این زمان جهت ثبت‌نام نهایی و دریافت برگه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی وجود خواهد داشت.


تعداد بازدید :  114