شماره ۵۱۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

کوپر، سرمربی مصر شد
آقای همیشه نایب قهرمان فوتبال ایتالیا، این‌بار قصد دارد مصر را از قعر چاه به دنیای پر امید گذشته بازگرداند. ماجرا از جایی شروع شد که فدراسیون فوتبال مصر به جای «غریب» که نوامبر گذشته از سمتش استعفا کرد با هکتورکوپر آرژانتینی به توافق رسید و حالا او از این به بعد سرمربی پرافتخارترین تیم جام ملت‌های آفریقاست. او تا جام‌جهانی آینده، عهده‌دار هدایت مصری‌ها خواهد بود.

جردن کنار گیتس
مایکل جردن، بسکتبالیست افسانه‌ای آمریکا در جدیدترین فهرست انتشار یافته از سوی «فوربس» به ثروتمندانی مانند گیتس و «بافت» پیوست. در تازه‌ترین فهرست فوربس، جردن ۵۲ساله با یک‌میلیارد دلار در رده ۱۷۴۱ جهان قرار دارد. سرمایه خالص گیتس از ۷۶‌میلیارد دلار‌ سال قبل به 2/79‌میلیارد دلار در تازه‌ترین فهرست افزایش پیدا کرده است. برای شانزدهمین‌ سال پیاپی است که بنیان‌گذار مایکروسافت به‌عنوان پولدارترین فرد جهان معرفی می‌شود.

رونالدو، ششمین گلزن برتر تاریخ
در فهرست برترین گلزنان فوتبال جهان در تاریخ 5 لیگ معتبر جهان، لیونل مسی با 269 گل زده در رده دهم قرار دارد و فاصله نسبتا زیادی با صدرنشین این فهرست یعنی جمی گریوز دارد. بالاتر از این بازیکن کریستیانو رونالدو است که با 291 گل زده در رده ششم قرار دارد. بعد از جیم گریوز 366 گله، گردمولر با 365 و بلومر با 317 گل در رده‌های بعدی هستند.

ترفند جالب هوادار منچستریونایتد
یک هوادار جسور منچستریونایتد قبل از دیدار بارسلونا با منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد حتی بیش از بازیکنان تیم میزبان به ستاره‌های بارسلونا نزدیک شد! تامی دان با پوشیدن لباس رسمی به هتل 5 ستاره محل اقامت بازیکنان بارسا در سالفورد با نام «لووری» نزدیک و سوار اتوبوسی شده که قرار بود بازیکنان بارسا با آن به ورزشگاه اتحاد بروند. چند‌ سال پیش تامی و پسرش که نام او هم تامی است، به هتل تیم‌ملی انگلیس نفوذ کردند. آنها در میان 3 نفری بودند که مخفیانه از جان تری فیلمبرداری کردند. ضمن این‌که به منطقه تحت حفاظت هتل هرتفوردشایر راه یافتند. آنها با لباس رسمی تمام روز را بدون این‌که کسی مزاحمشان شود در هتل 5 ستاره گروو سپری کردند.


تعداد بازدید :  200