شماره ۵۱۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند
صفحه را ببند
شغل دوم فوتبالیست‌های معروف چیست؟
مسی، سلطان تجارت ملک

شهروند| اخیرا گزارشی درباره شغل دوم فوتبالیست‌ها منتشر شده که حاوی نکات جالبی است؛ ازجمله این‌که لیونل مسی از‌ سال ۲۰۱۰ وارد صنعت ساخت‌وساز شده و یک شرکت تجارت ملک را تأسیس کرده است. این شرکت در اسپانیا و آرژانتین فعالیت می‌کند و سازه اخیر آنها برج «آگوالینا» با ۱۲۵ متر ارتفاع و ۴۰ واحد است که در مرکز روساریو (زادگاه لیونل) قرار دارد. یکی دیگر از پروژه‌های این شرکت، یک مجتمع تفریحی با 60 ویلا است که در آن زمین تنیس، استخر، سالن بدنسازی و چندین زمین فوتبال وجود دارد.
داستان‌های نیمار
یک شرکت ورزشی که توسط پدر نیمار اداره می‌شود، بخشی از شغل دوم ستاره برزیلی را تشکیل می‌دهد. البته نیمار تنها بازیکنی نیست که با این شرکت کار می‌کند و افراد سرشناس دیگری هم قراردادهای تبلیغاتی با این کمپانی بسته‌اند. «کرارد گیمز» شرکت انحصاری پیکه و همسرش است که در‌سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و به بازی‌های آنلاین اختصاص دارد. گفته می‌شود که این زوج برای ساخت این شرکت 2‌میلیون یورو سرمایه‌گذاری کرده‌اند. ایوان راکیتیچ، ‌هافبک کروات زمانی که در سویا بود، رستورانی به نام «دیناین تاپاس اندکاپاس» را به همراه همسر و برادرش تأسیس کرد اما درگیری هواداران بتیس و سویا دراین رستوران باعث تعطیلی آن شد! ‌هافبک بارسلونا در کشورش به‌عنوان یکی از چهره بسیار ثروتمند شناخته می‌شود.
ارباب آلوس
دنی آلوس درست مانند ارباب‌های فیلم‌های ایرانی، خارج از دنیای فوتبال صاحب ملک و املاک زیادی است! او علاوه بر این‌که 5 شرکت دارد، امور مربوط به املاک و مد را شغل دوم خود می‌داند و درساعاتی که در خدمت بارسلونا نیست، بیشتر در این 2 عرصه دیده می‌شود.از آن جایی که او به‌طورکلی به غذا علاقه زیادی دارد در امور رستوران‌داری هم دستی بر آتش دارد و اخیرا یک رستوران با اغذیه‌های مدیترانه‌ای افتتاح کرده است. گفته می‌شود او درست به اندازه فوتبال و جام‌ها به غذاهای متنوع علاقه نشان می‌دهد و به همین دلیل مدام در پی افتتاح رستوران‌های متنوع، مکان‌های مختلف کاتالونیا را زیر پا می‌گذارد.


تعداد بازدید :  236