شماره ۵۱۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند
صفحه را ببند
کوتاه از بهارستان

مسعود پزشکیان و موید حسینی‌صدر از نمایندگان مجلس نهم در نامه‌ای به رئیس قوه‌قضائیه خواستار رسیدگی به برخی اخبار درخصوص دریافت پول از سوی خود از محمدرضا رحیمی و رسیدگی به آن شدند. در بخشی از این نامه آمده است: احتراما به استحضار می‌رساند از آن‌جايی که برخی سایت‌های بدون شناسنامه به دروغ نام اینجانبان را در لیست جعلی دریافت‌کنندگان پول از آقای رحیمی قرار دادند و این مسأله باعث رنجش‌خاطر موکلان عزیزمان گردیده است، لذا به پیشنهاد و اصرار موکلان، دوستان و طرفداران بزرگوار درخواست می‌نمايیم دستور فرمایید فهرست اسامی افرادی که از آقای رحیمی پول گرفته‌اند اعلام شود و با گردانندگان سایت‌هایی که به دروغ و جعل، نسبت به اینجانبان تهمت و افترا زده‌اند، برخورد قانونی لازم انجام شود تا ناراحتی بحق موکلان آگاهمان برطرف گشته و شفافیت لازم در فضای رسانه‌ای انجام شود. (خانه ملت)
ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: بعضی از نمایندگان گزارشی در مورد وضع بنیاد تعاون ناجا تهیه کرده‌اند و مطالبی در مورد این بنیاد اعم از بحث‌های مالی و مسائل دیگر دارند که این موضوع در جریان تحقیق و تفحص پیگیری خواهد شد. در صورت ارجاع تحقیق و تفحص از بنیاد تعاون ناجا به کمیسیون اقتصادی، ما این موضوع را در دستورکار قرار می‌دهیم تا به گزارشات واصل شده در این رابطه رسیدگی شود. (ایسنا)
دیوارکشی اطراف ساختمان مجلس به بهانه مسائل امنیتی: اطراف مجلس در حال پوشیده شدن با یک حصار آبی‌رنگ است؛ مهندسانی که مسئول اجرای این پروژه هستند، می‌گویند‌ در حال ساخت دیوار به دور مجلس هستند و گویا قرار است، حصار نرده‌ای مجلس برداشته و دیوار جایگزین آن شود. بهروز نعمتی سخنگوی هیأت‌رئیسه نسبت به موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده و ضمن بی‌اهمیت دانستن موضوع گفته است: زمانی که از قضیه باخبر شد، درخصوص اطلاع‌رسانی آن اقدام خواهد کرد در عین ‌حال یکی دیگر از مدیران مجلس‌ گفت: این موضوع مربوط به مسائل امنیتی است و به همین دلیل، کسی از هیأت‌رئیسه تمایلی به اظهار‌نظر در این‌باره ندارد، ولی دلایل امنیتی باعث ایجاد دیوار به دور مجلس شده است. او می‌گوید: دلیل کشیدن دیوار این است که هرکس می‌خواهد وارد مجلس شود، از یک ورودی مشخص بتواند وارد و خارج شود. همچنین محوطه مجلس هم برای کسانی که خارج از مجلس هستند، قابل دیدن نباشد. (تابناک)


تعداد بازدید :  169