شماره ۵۱۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند
صفحه را ببند
خبر

دادستان کل کشور: تحقیقات پرونده وام 6‌هزار و پانصد‌میلیارد تومانی آغاز شده است
دادستان کل کشور با تأکید بر این‌که تحقیقات پرونده وام ۶۵۰۰ میلیاردی آغاز شده، گفت: پس از این‌که تحقیقات به نتیجه رسید درخصوص این پرونده اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.  به گزارش خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در حاشیه دهمین نشست تخصصی فرماندهان و روسای پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفته است: همان‌طور که سخنگوی قوه قضائیه گفته‌اند تحقیقات آغاز شده و من تنها می‌توانم بگویم پس از این‌که تحقیقات به نتیجه رسید اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.  

مشاور رئیس‌جمهوري: باید به دنبال ایجاد شکاف در زنجیره ناکارآمد تصمیم‌گیری‌ها بود
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری در آخرین پست فیس‌بوکی خود به کارآمدی و مشروعیت در نظام سیاسی کشور و ارتباط آن با دانش و دانشگاه پرداخته است. به گزارش خبرآنلاين حسام‌الدين آشنا در صفحه فيس‌بوک خود نوشت:
 اگر کارآمدی و مشروعیت مبنای توانایی حکومت باشند، باید نسبت حکومت با جامعه تعریف شود. در حقیقت اگر حکومت نتواند نسبت خود را با جامعه مشخص کند و برای تصمیم‌گیری تنها به منابع سخت اکتفا نماید؛ همیشه متهم است که در تصمیم‌گیری‌های خود منافع گروه و جناحی را مدنظر قرار داده است. برای فهم چگونگی توجیه اولویت‌های تصمیم‌گیری در یک کشور تحلیل ضعف و قدرت دستگاه‌ها ضروری است. در چارچوب قدرت، دستگاه‌هایی که قدرتمند هستند، روزبه‌روز قوی‌تر و دستگاه‌هایی که ضعیف هستند به مرور ضعیف‌تر خواهند شد. باید به دنبال ایجاد شکاف در زنجیره ناکارآمد تصمیم‌گیری‌ها بود تا صدای همه شنیده شود.

یک‌میلیارد دلار برای تقویت بنیه دفاعی به نیروهای مسلح اختصاص یافت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته خود تبصره الحاقی به ماده واحده لایحه بودجه ‌سال 1393 کل کشور را بررسی کردند. به گزارش تسنیم، طبق مصوبه مجلس در تبصره الحاقی 10 لایحه بودجه مقرر شد مبلغ یک‌میلیارد دلار یا معادل ریالی آن از صندوق توسعه ملی جهت تقویت بنیه دفاعی در اختیار نیروهای مسلح قرار گیرد.

 


تعداد بازدید :  189