شماره ۳۱۹۷ | ۱۴۰۳ شنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
قالیباف در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور:
رژیم صهیونیستی از جهت راهبردی‌ و نظامی در جنگ ترکیبی شکست خورده است

رئیس مجلس شورای اسلامی نفوذ را دلیل اصلی حادثه پیجرها در لبنان عنوان و اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی از جهت راهبردی و نظامی در جنگ ترکیبی شکست خورده است.
محمدباقر قالیباف در اولین نشست میدان‌دار در سال تحصیلی جدید که با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور و با محوریت پرسش و پاسخ در حوزه «برنامه‌ریزی و طراحی کنشگری ملی» در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی) برگزار شد، گفت: دغدغه ما باید مقاومت باشد، به آن ایمان داریم و موضوع مقاومت را جزو موضوعات نخست کشور می‌دانیم.
وی افزود: امروز به‌ صورت عینی و ملموس همه ابعاد مفهوم جبهه ظلم و جبهه باطل به‌ معنای استکبار، ارتجاع و صهیونیسم روشن است.
قالیباف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوان پیشرو، متدین، انقلابی، مؤمن و خلاق باید شناخت دقیقی نسبت به مسیرش داشته باشد، اظهار داشت: جبهه مقاومت صرفا جنوب لبنان نیست و صرفا شلیک موشک نیست، بلکه موشک یکی از ابزارهای مقاومت است.
 قالیباف ادامه داد: در کنار بُرد تأثیرگذاری ۲ هزار کیلومتری موشک‌هایمان به بُرد اقتصادی نیز نیاز داریم اما متأسفانه اندازه بُرد موضوعات اقتصادی هم اندازه موشک‌هایمان نیست. حال اینکه باید این موضوعات منطبق و یک اندازه شوند.
وی اضافه کرد: با این نگاه اگر موضوع مقاومت موضوع نخست هر کسی نباشد یعنی نمی‌خواهد در جبهه حق قرار بگیرد و حتی اگر قرار هم بگیرد معلوم است مرد میدان نیست که هزینه آن را بدهد زیرا جبهه حق هزینه دارد و باید هزینه آن را پرداخت.


تعداد بازدید :  125