شماره ۵۱۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

 مگه شعار دولت این نبود که باید اول چرخ زندگی مردم بچرخه پس چی شد؟ دم عیدی همه چی گرون شده هیچ‌کسی هم جوابگو نیست فقط حرف میزنن یکم عمل کنن بد نیست ما که شرمنده زن و بچه شدیم... هیچی نمی‌تونیم بخریم. ولی فقط خدا رو داریم.
  چرا این‌قدر قیمت مرغ بالا رفته چرا کسی رسیدگی نمیکنه؟ فقط وعده وعید میدن. خواهش می‌کنم صدای قشر ضعیف جامعه رو بشنوید!
  براساس طرح نمايندگان كنگره آمريكا درخصوص مسأله هسته‌اى ايران كه چه توسط رئيس‌جمهوری دموكرات آمريكا اين طرح وتو شود و چه وتو نشود، ايران مي‌بايست هر ٣ ماه گزارش هرگونه فعل و انفعال هسته‌اي و غيرهسته‌اى مرتبط را به آمريكا اعلام نمايد و آمريكا هم هر ٣ ماه بايد به راستى‌آزمايى اقدام نمايد، و عملا ايران به موش آزمايشگاهى تبديل خواهد شد، و اين دقيقا همان كاپيتولاسيون با معنا و مفهوم جديد مي‌باشد؛ ملت ايران هرگز زير بار اين ننگ نخواهد رفت و هر نامى هم كه بر آن بگذارند و هر توجيهى را كه بشود هرگز نخواهد پذيرفت.
 ملت، اين ننگ را توافق نمي‌داند بلكه ذلت و تحقيرى بيش نيست.
 چرا مسئولان دست روى دست گذاشته‌اند و سكوت كرده‌اند! هيهات منه الذله
شهروند: دوست عزيز! كسي دست روي دست نگذاشته است مذاكرات هنوز جريان دارد.
  آقای نوبخت! اگر از دریافتی هشتصدهزار تومانی کسانی که با پرداخت 30‌سال حق بیمه به سازمان تأمین‌اجتماعی را باور ندارید از تأمین‌اجتماعی سوال کنید.
 با توجه به تبحر مسئولان در امر فیلترینگ سایت‌ها بهتر است بخشی از این مهارت خود را هم صرف فیلتر هوا کنند بلکه بعد از سه دهه مشکل آلودگی هوا هم حل شود!
شهروند: اين فيلتر ظاهرا هنوز توليد نشده است!
 پیشنهاد می‌کنم با توجه به قیمت‌هاى لجام‌گسیخته مواد خوراکی، مردم همیشه در صحنه مانند گیاهان راه فتوسنتز را در پیش بگیرند و از طریق آفتاب و آب، مواد معدنی موردنیاز بدنشان را تأمین نمایند و آن‌قدر هم از مسئولان انتظار کاهش تورم را نداشته باشند. صالح_ تهران
شهروند: هلاك همين نجابت و كم‌توقعي‌تان هستيم!
 با سلام و خسته نباشید. در صفحه حادثه مورخ ۶ اسفند چهارشنبه، موضوع «عشق زن و مرد میانسال جنایت سیاهی رقم زد.» در مشروح خبر بارها با عنوان زن جوان مطرح شده با توجه به عکس زن و سن ۴۲سالگی عنوان جوان برای او کمی ثقیل است، خواهشا اندک دقت بفرمایید. گنبدکاووس _ رجب‌زاده
شهروند: حق با شماست. پوزش مي‌خواهيم ولي گويا همكاران ما معتقدند خانم‌ها صرف‌نظر از عدد سن و سالشان هميشه جوانند!

 


تعداد بازدید :  162