شماره ۵۱۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند
صفحه را ببند
جشنواره ملی ازدواج
تجلیل از دبیر سمن ازدواج ریحانه خراسان‌جنوبی

در جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان با حضور وزیر ورزش و جوانان از شهناز آدینانی دبیر سمن ازدواج ریحانه و مدیر فعالان شبکه ازدواج (شفا) خراسان‌جنوبی تجلیل شد. شهناز آدینانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جشنواره ملی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان از سمن ازدواج ریحانه خراسان‌جنوبی تجلیل شد.
این جشنواره به همت دفتر معاون ساماندهی امور جوانان و با هدف ترویج ازدواج آسان، آگاهانه بهنگام و پایدار، تجلیل از خادمان و فعالان ازدواج برگزار و سمن ازدواج ریحانه خراسان‌جنوبی در شاخص«افراد و سازمان‌های تأثیرگذار» قدردانی شد.
دبیر سمن ازدواج ریحانه و مدیر فعالان شبکه ازدواج (شفا) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این آیین که با حضور دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، از برگزیدگان بخش‌های مختلف در حوزه‌های کتاب، همسران موفق، خیران، افراد و سازمان‌های تأثیرگذار، دستگاه‌های برتر، مفاخر و نخبگان، تئاتر و نمایشنامه، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های مکتوب و مجازی، موسیقی و برنامه‌های خاص استان‌ها با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل شد. آدینانی، فعال ازدواج خراسان‌جنوبی با ابراز خرسندی از کسب این عنوان این موفقیت را مرهون تلاش کادر مدیریتی و تخصصی قوی چندین ساله قلمداد و خاطرنشان کرد: خوشحالیم که توانستیم برای خراسان‌جنوبی افتخار کسب کنیم.


تعداد بازدید :  211