شماره ۵۱۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند
صفحه را ببند
نیکوکار گیلانی حمایت از ۷۰ یتیم را بر عهده گرفت

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: کریم سکوتی نیکوکار گیلانی حمایت از ۷۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد رشت را بر عهده گرفت. حسین علی‌محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نیکوکاران رشت که 12‌سال است، حمایت ایتام تحت پوشش کمیته امداد منطقه سه رشت را بر عهده دارد، از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ 168‌میلیون ریال به ایتام این شهرستان مساعدت کرده است.
وی با تقدیر از این خیر گیلانی افزود: کریم سکوتی که حمایت خود را از 5 یتیم آغاز کرد، هم‌اکنون 70 یتیم تحت پوشش کمیته امداد منطقه سه رشت را تحت حمایت خود دارد که از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ 168‌میلیون ریال به حساب این ایتام واریز کرده است.
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گیلان گفت: این نیکوکار اولین نفر در استان گیلان است که ماهانه مبلغ 14‌میلیون ریال برای تأمین آتیه 70 یتیم تحت حمایت خود واریز می‌کند. علی‌محمدی با اشاره به پیشگامی مردم گیلان در امور خیریه، تصریح کرد: هم‌اکنون ‌هزار و 643 یتیم تحت پوشش کمیته امداد رشت هستند که از سوی 8‌هزار و 325 نیکوکار حمایت می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: استان گیلان قریب بر 6‌هزار یتیم دارد که بالغ بر 25‌هزار حامی از این ایتام حمایت می‌کنند، گفت: 35 حامی نیز از خارج از کشور این ایتام را تحت پوشش خود دارند. مدیرکل کمیته امداد گیلان با توصیف این‌که خیران درواقع از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: دین مبین اسلام بسیار بر کمک به نیازمندان و محرومان و به‌خصوص ایتام سفارش کرده است. کریم سکوتی خیر گیلانی نیز در این نشست اظهار داشت: هدف از این امر خداپسندانه را رضای الهی و کمک به امرار معاش، تحصیل و آرامش ایتام تحت پوشش است و با ابراز خرسندی از کمک به نیازمندان، آمادگی خود را برای تأمین جهیزیه این ایتام نیز اعلام می‌کنم.


تعداد بازدید :  55