شماره ۵۱۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند
صفحه را ببند
مجمع خیران ازدواج در استان اصفهان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از راه‌اندازی و فعالیت مجمع خیران ازدواج در این استان خبر داد. محمدمسعود کریمی هدف از تشکیل مجمع خیران ازدواج استان اصفهان را کمک به تسهیل در امور ازدواج جوانان و هماهنگ کردن فعالیت خیریه‌های استان به منظور همزایی برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان عنوان کرد. وی با اشاره به این‌که این مجمع خرداد ‌سال آینده تشکیل می‌شود، افزود: تشکیل این مجمع علاوه بر ایجاد هماهنگی و همفکری بیشتر میان سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسات خیریه فعال در تهیه جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان، ایده‌ها و اندیشه‌های جدید در حوزه ازدواج جوانان را نیز عملیاتی خواهد کرد.
وی با اشاره به این‌که اساسنامه مجمع خیرین ازدواج استان اصفهان در حال تدوین است، افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی، اوقاف و امور خیریه، امور اقتصادی و دارایی، صنعت معدن و تجارت، دبیر هماهنگی بانک‌های استان، مدیران عامل مجمع خیران سلامت، موسسات خیریه فعال در حوزه ازدواج و انجمن خیران مدرسه‌ساز و مسکن‌ساز از اعضای هیأت امنای این انجمن هستند. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: روسای اتحادیه‌های صنفی توزیعی و تولیدی استان، روسای صنف لباس، شیرینی، سالن‌داران و جمعی از خیران فعال نیز عضو مجمع خیران ازدواج خواهند بود.
وی یادآور شد: هیأت‌امنای مجمع خیران ازدواج در شهرستان‌های استان اصفهان نیز با همین ترکیب ولی با جایگاه شهرستانی تشکیل و در شهرستان‌های استان اصفهان به فعالیت خواهند پرداخت. کریمی با اشاره به این‌که تشکل‌های مختلف مردمی در بخش‌های فرهنگی، تأمین جهیزیه و وام یا سایر نیازهای مزدوجین مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: هدف از تشکیل مجمع خیران ازدواج، هماهنگ کردن این فعالیت‌ها و ایجاد همفکری و استفاده حداکثری از استعدادهای نهفته و فعالان حوزه ازدواج است.
وی بیان کرد: همان‌گونه که در سال‌های اخیر خیران مدرسه‌ساز، ورزش یار، سلامت و مسکن‌ساز در این بخش‌ها کمک‌های شایانی به جامعه ارایه کردند، امید است با تشکیل مجمع خیران ازدواج زمینه ارایه خدمات مطلوب‌تر در حوزه ازدواج و جوانان فراهم شود.


تعداد بازدید :  58