شماره ۵۱۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند
صفحه را ببند
امروز به چی فکر می‌کنی؟
کاش همه آرزو کنیم

فردین معصومی کشتیگیر

سال 93 هم تمام شد و حالا همه داریم به استقبال یک بهار دیگر می‌رویم. آرزو در این روزها به کار همه ما می‌آید. آخر هر چقدر هم که سال‌های گذشته سخت بوده باشد، بهار نو و‌ سال نو امیدهای نو برایمان می‌آورد. من ترجیح می‌دهم برای همه مردم که خود نیز جزیی از آنها هستم آرزوهای قشنگ داشته باشم.
یکی، دو ‌سال اخیر با درگیری‌های اقتصادی ریز و درشت برای مردم صبور کشورمان همراه بود. فراهم‌شدن فضای کار برای جوان‌هایی که لیاقت بهترین‌ها را دارند یکی از مهم‌ترین آرزوهای من است. دلم می‌خواد به همکلاسی‌های قدیمی و دوست داشتنی که همیشه دوستشان داشته‌ام، به خانواده‌ام، به مردم گیلان و به تمام مردم سرزمینم ایران‌ سال جدید را تبریک بگویم. دوست دارم به آنها بگویم که چقدر شادی‌شان را دوست دارم. چقدر با هم بودنشان، همراهی و تعاونشان را دوست دارم. آرزو می‌کنم‌ سال‌نو برای ما نگاه نو، لحظه نو و جهانی نو بسازد.
سالی که نه‌تنها در آن از جنگ و خونریزی خبری نیست بلکه مالامال عشق، آرامش و آسایش است. آرزوی دیگری هم دارم که اگر محقق شود همه ما لحظه‌های بهتری خواهیم داشت. می‌خواهم آرزو کنم تمام ما ایرانیان در هر شغل، حرفه، رده و استانی که هستیم آرزوهایمان را در دل داشته باشیم و برایشان تلاش کنیم. امیدوارم در‌ سال پیش‌رو مسئولان هم در کنار مردم باشند و تمام آنچه در چنته دارند را بگذارند تا مردم سرزمینشان در آرامش و امنیت زندگی کنند. فردای خوب برای من و ما تنها با نگاه جمعی میسر است، با نگاهی برای بهتر بودن و
 بهتر زیستن.

 


تعداد بازدید :  135