شماره ۵۱۵ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۲ اسفند
صفحه را ببند
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا
کار سخت پرسپولیس و نفت

شهروند| هفته دوم از رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا امروز آغاز می‌شود که طی آن دو نماینده کشورمان به میدان می‌روند؛ پرسپولیس در ازبکستان میهمان تیم قدرتمند بنیادکار است و نفت‌تهران در ورزشگاه آزادی از العین امارات پذیرایی می‌کند.
پرسپولیس باروحیه در سرمای تاشکند
پرسپولیس بعد از برد 3 بر صفر مقابل لخویا به آرامش رسید و از بحران فاصله گرفت و حمید درخشان هم حالا با خیال راحت‌ به کارش می‌پردازد. هرچند این تیم هنوز هم پر از مشکلات ریز و درشت است. با این حال در طول مسابقه بعید است که بازیکنان پرسپولیس به این مشکلات‌شان فکر کنند و تلاش خواهند کرد تا دومین بازی خود را در آسیا هم با موفقیت پشت سربگذارند. بنیاد کار اگرچه از مرحله پلی‌آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اما در هفته اول مقابل تیم النصر عربستان یک امتیاز کسب کرده است. سرمای هوا هم یکی از موانع برای پرسپولیس است. حمید درخشان درباره بازی امروز می‌گوید:  «بنیادکار تیم پرقدرت و خوبی است. آخرین بار که مقابل این تیم قرار گرفتیم در یک بازی دوستانه بود اما بنیادکار فعلی با آن تیم تفاوت زیادی دارد و تیم قوی‌تری شده است. تفکر ما روی بازی خوب و نتیجه خوب است و با این امید به میدان می‌رویم که از آن برنده خارج شویم.»
نبرد صدرنشین‌ها
نفت در مسابقه اول در ازبکستان 2 بر یک بازی را واگذار کرد. علیرضا منصوریان و شاگردانش می‌خواهند مقابل العین جبران آن شکست را بکنند و به مسابقات برگردند و به همین دلیل تلاش خواهند کرد در این دیدار خانگی اولین برد آسیایی خود را دشت کنند. العین صدرنشین لیگ امارات است و نفت تهران هم صدرنشین لیگ ایران دیدار دو تیم را می‌توان نبرد صدرنشینان فوتبال ایران و امارات دانست. دو کشوری که برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا هم با یکدیگر رقابت دارند. علیرضا منصوریان دراین‌باره می‌گوید: «ما در بازی قبل اشکالاتی داشتیم که سعی خواهیم کرد در مسابقه با العین آنها را جبران کنیم. همان‌طور که العین ما را آنالیز کرده ما نیز آنها را می‌شناسیم. العین یکی از تیم‌های قوی منطقه است. هوادارانی که به تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و... کمک می‌کنند، امیدوارم ما را نیز تنها نگذارند و در بازی با الجیش نگذاشتند روی ما فشار وارد شود.»
برنامه هفته‌دوم لیگ قهرمانان
سه‌شنبه 12 اسفند: گروه A/ بنیادکار - پرسپولیس (ساعت 30: 16) و لخویا قطر - النصر عربستان (ساعت 45: 18)| گروه B/نفت - العین امارات (ساعت 18) و الشباب عربستان - پاختاکور ازبکستان (ساعت 50: 20)
چهارشنبه 13 اسفند: گروه C/لوکوموتیو تاشکند - فولاد (ساعت 30: 13) و السد قطر - الهلال عربستان (ساعت 15: 19)| گروه D/ تراکتورسازی - الاهلی امارات (ساعت 16) و الاهلی عربستان - نسف قارشی ازبکستان (ساعت 45: 20)


تعداد بازدید :  171