شماره ۳۱۷۷ | ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر
صفحه را ببند
فرارسیدن لحظه موعود برای تنبیه سگ هار منطقه
جمهوری‌اسلامی صهیونیست‌ها را به سختی مجازات کرد

عبدالباسط انصاری| بالاخره لحظه انتقام از رژیم صهیونیستی فرا رسید. پس از گمانه‌زنی رسانه‌های غربی در عصر روز سه‌شنبه مبنی بر آماده شدن جمهوری‌اسلامی برای حمله به سرزمین‌های اشغالی، ساعت 20 به وقت تهران حمله کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قلب سرزمین‌های اشغالی آغاز شد. حمله‌ای که پس از قریب دو ماه خویشتن داری جمهوری اسلامی و لحاظ کردن شرایط منطقه در نهایت پس از اصرار صهیونیست ها بر جنایت و ترور سردار نیلفروشان و سیدحسن نصرالله ، در پاسخ به ترور این شهیدان و شهید هنیه صورت گرفت تا خیال خام سران جلاد رژیم صهیونیستی برای تغییر موازنه منطقه را از سر آنان بیرون کند. حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی در حالی صورت گرفت که در روزهای پس از ترور شهید نصرالله برخی تحلیل‌گران از آسیب به بازدارندگی ایران و محور مقاومت سخن می‌گفتند و نتانیاهو و دیگر سران رژیم اسرائیل سرمست از جنایت ناجوانمردانه بیروت، در حال پنجه نشان دادن و به رخ کشیدن قدرت پوشالی خود بودند.
در پی این عملیات، دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای عنوان کرده است: «پاسخ‌ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. کشورهای منطقه و حامیان صهیونیست‌ها، حساب خود را از این رژیم جدا کنند.»
به اذعان سخنگوی ارتش اسراییل بیشتر موشک ها به هدف اصابت کرده است . برخی منابع صهیونیست، تعداد موشک‌های شلیک شده به سمت سرزمین‌های اشغالی را تا 200 عدد اعلام کرده‌اند. فارس به نقل از رادیو اسرائیل این آمار را تأیید و عنوان کرده است این تعداد موشک ظرف نیم ساعت به سمت اسرائیل شلیک شده است.. سخنگوی ارتش اسرائیل تهدید کرده این حمله برای ایران عواقب دارد. پایگاه میدل‌ایست‌آی نیز در گزارشی عنوان کرد: در پی حمله موشکی ایران، بایدن و هریس به شکل فوری جلسه امنیت ملی آمریکا را برگزار کرده‌اند. میدل‌ایست‌آی افزود: بایدن به لوید آستین وزیر دفاع آمریکا دستور داده است به اسرائیل در دفع حملات ایران کمک کند. این پایگاه همچنین از اصابت قطعی برخی موشک‌ها به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داده است. بنابراین هدف این حمله تلافی جنایات رژیم صهیونیستی و ایضا احیای بازدارندگی ایران و تغییر موازنه منطقه‌ای در برابر رژیم صهیونیستی بود که با موفقیت محقق شد.


تعداد بازدید :  86