شماره ۳۱۷۷ | ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر
صفحه را ببند
شب وحشت صهیون

اطلاعیه شماره 2 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله موشکی به تل آویو
بسم الله الرحمن الرحیم
امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت وملت شریف ایران اسلامی
پیرو اطلاعیه قبلی، فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده‌هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق 2 با رمز یا رسول‌الله (ص) مراکز راهبردی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.
در این عملیات برخی از پایگاه‌های هوایی و راداری؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبر حزب‌الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند.
 علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفته‌ترین و پرحجم‌ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد  90درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده  و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.
این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع وبراساس قوانین بین‌المللی انجام گرفته و هرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان‌کننده پاسخ داده خواهد شد.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بیانیه شماره 1 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
«امت بزرگ اسلامی ملت شریف و شهید پرور ایران لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیل‌فروشان نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمینهای اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.
خاطرنشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهند با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.
و ما نصرا الا من عند الله العزیز الحکیم
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پزشکیان: نتانیاهو بداند این تنها گوشه‌ای از توان ماست
مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور طی نوشتاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) درباره عملیات «صادق 2» سپاه در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در ترور شهیدان هنیه، نصرالله و نیلفروشان تصریح کرد: «بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود. نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.»

تکبیر مردم در پشت بام‌های برخی مناطق تهران
در پی موشک‌باران گسترده و بی‌سابقه اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم مناطق مختلف تهران شب گذشته با حضور در بالای پشت‌بام‌ها فریاد تکبیر سر دادند .

سردار وحیدی: موشک‌ها نشان دادند اسرائیل «خانه عنکبوت» است
سردار احمد وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت این حمله موشکی  نشان می‌دهد که این رژیم در واقع «خانه عنکبوت» است. وی هشدار داد که رژیم صهیونیستی و حامیان آن، نظیر آمریکا، در گرداب خطرناکی افتاده‌اند و ادامه دخالت‌هایشان می‌تواند منجر به خسارت‌های بیشتری برای آن‌ها شود.
وی گفت: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد که می‌تواند حزب‌الله را تضعیف کند، اما این گروه قهرمان با وجود اندوه ناشی از شهادت دبیرکل خود، همچنان در میدان مقاومت ایستادگی کرده و به عملیات‌های خود ادامه داده است. به گفته منابع خبری، نیروهای صهیونیستی که به سرزمین‌های لبنان وارد شدند، با واکنش قوی حزب‌الله مواجه شدند و مجبور به عقب‌نشینی شدند.
وحیدی تاکید کرد: امروز، جبهه مقاومت با یکپارچگی و هم‌افزایی، موشک‌های خود را بر سر نیروهای اشغالگر می‌ریزد. اظهارات بی‌پایه نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، که در تلاش است تا اختلافات داخلی خود را پوشش دهد، نشان‌دهنده ناامیدی این رژیم است. او به هر اقدام خطرناک و ماجراجویانه‌ای متوسل می‌شود، اما نمی‌تواند از عواقب آن فرار کند. جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت همواره آماده پاسخگویی به این جنایات خواهند بود.
اعتراف اسرائیل: تنها تعداد اندکی از موشک‌های ایران رهگیری شد
دانیال هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به اصابت اکثر موشکهای ایران به اهداف یاد شده در فلسطین اشغالی اعتراف کرد و گفت تنها تعداد اندکی از موشک‌های ایران را رهگیری کردیم. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این حمله، پیامدهایی خواهد داشت و با شرکا در حال رایزنی هستیم. هاگاری ادعا کرد در زمان و مکان مناسب پاسخ خواهیم داد. این  سخنگو اذعان کرد که حمله موشکی ایران از نظر تعداد موشکها و گستره شلیک آن بسیار گسترده بود.

اصابت موشک‌های ایران به سکوهای گازی در عسقلان در جنوب  فلسطین اشغالی
برخی تصاویر از اصابت موشک‌های بالستیک ایرانی به سکوهای گازی رژیم صهیونیستی در عسقلان در جنوب  فلسطین اشغالی حکایت داشتند.

نتانیاهو در پناهگاه پنهان شده است
همزمان با موشک باران صهیونیست‌ها توسط ایران، شبکه 13 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که گالانت وزیر جنگ در ساختمان زیرین وزارت جنگ در تل آویو و نتانیاهو به همراه وزیران در پناهگاه زیرزمینی مخفی شدند.

شلیک موشک هایپرسونیک فتاح
خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: سپاه برای اولین بار با موشک‌های هایپرسونیک فتاح، رادار سپر دفاع موشکی هدایت کننده موشک‌های آرو 2 و 3 را منهدم کرد.

موشک‌های ایرانی به پایگاه نظامی نواتیم برخورد کرد
به‌گزارش رسانه‌ها، هدف حملات موشکی ایران پایگاه‌های نظامی نواتیم، هاتساریم و تل نوف بود.  این پایگاه‌ها برای تامین امنیت تل آویو ساخته شده‌اند اما دیشب عملا در تامین امنیت این شهر ناتوان بودند .

یمن: آماده مقابله با حماقت احتمالی آمریکا هستیم
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تبریک به مناسبت حملات موشکی تلافی جویانه و کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی به آمریکا درباره ارتکاب هرگونه حماقت هشدار داد. مهدی المشاط  گفت به آمریکا هشدار می‌دهیم که با آتش بازی نکند، زیرا جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌توانست بدون پاسخ بماند.

تمام پروازها در کشور تا ساعت 10 صبح امروز لغو  شد
در پی تحولات شب گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به وضعیت منطقه و در راستای ایمنی پروازها کلیه پروازها در سراسر کشور تا ساعت 10 صبح   چهارشنبه 11 مهر ماه باطل اعلام می‌شود. مسافران گرامی دغدغه‌ای بابت پروازها و انجام مسافرت‌ها نداشته باشند و در صورت لزوم همه هزینه‌های بلیت آنان مسترد خواهد شد.

عملیات منحصربه فرد مقاومت در تل‌آویو/ هلاکت۸ صهیونیست
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عملیات استشهادی دو نیروی مقاومت در تل آویو خبر دادند که طی آن،  دست‌کم ۱۷ صهیونیست زخمی شده‌اند، منابع خبری همچنین از هلاکت ۸ صهیونیست در آمار اولیه این عملیات خبر داده‌اند. این منابع اذعان کردند که دو نیروی مقاومت در عملیاتی در تل آویو شروع به تیراندازی کردند که به زخمی شدن دست‌کم 17 شهرک‌نشین منجر شده است. به گفته این منابع، حال 6 نفر از صهیونیست های مجروح در این عملیات مقاومت، وخیم است.


تعداد بازدید :  145