شماره ۵۱۵ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۲ اسفند
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم «دوران عاشقی» قصد دارد این اثر را برای اکران چند دقیقه‌ای کوتاه کند.

علی اسدزاده رئیس هیأت‌مدیره شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» خبر توقف سریال شبکه نمایش خانگی «ابله» را تکذیب کرد.

بهرام عظیمی از قطعی شدن ساخت انیمیشن «ابرقهرمانی از نازی‌آباد» خبر داد و گفت به دنبال جلب مشارکت تیم‌های تولید بزرگ انیمیشن در جهان است.

پخش مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت بهار 94 از شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

دومین دوره مسابقه آهنگسازی خانه موسیقی با معرفی برگزیدگان در شاخه‌های مختلف در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان به کار خود
 پایان داد.

پروانه ساخت مینی سریال «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری روز گذشته صادر شد و به‌زودی این مجموعه برای عرضه در شبکه نمایش خانگی کلید می‌خورد. مینی سریال «دندون طلا» مدتی است در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد و به‌زودی کلید می‌خورد.

آلبوم جدید گروه موسیقی «پالت» بعد از گذراندن مراحل ضبط و میکس برای مسترینگ به استودیوی اَبی‌رود لندن می‌رود. این استودیو سابقه‌ همکاری با گروه‌های شناخته‌شده‌ای مانند بیتلز و پینک‌فلوید را در کارنامه‌ی کاری‌اش دارد.

مسعود ده‌نمکی این روزها جلوه‌های کامپیوتری را برای ساخت «رسوایی ۲» تست می‌زند و انتخاب بازیگران این پروژه همچنان ادامه دارد.

آلبوم‌های «پردیس»، «سه رخ»، «شاعرانه‌های پیانو»، «مجلس عاشق کشی» و «من کی هستم» از سوی نشر موسیقی ارغنون به بازار آمد.

فرشته طائرپور، محسن چيني‌فروشان و چهار چهره جهاني به‌عنوان داوران بخش مسابقه بين‌الملل و سيفژ معرفي شدند.

مجید شیخ انصاری تهیه‌کننده سینما از طی شدن ۹۰‌درصد از فیلمبرداری «گیتا» و مونتاژ همزمان این فیلم سینمایی خبر داد.

فیلم تئاتر «مردی برای تمام فصول» کار بهمن فرمان‌آرا روز دوشنبه 18 اسفند ساعت 18 تا 20 در مرکز موسیقی بتهوون رونمایی می‌شود.

«تب یخ زده» یک انیمیشن کوتاه به کارگردانی کریس باک و جنیفر لی یعنی همان کارگردان‌های فیلم اصلی است. این فیلم کوتاه دنباله‌ای بر فیلم پرفروش «یخ زده» محصول ۲۰۱۳ کمپانی دیسنی است.

در این فیلم کریستن بل، ایندیا منزل، جاناتان گراف و جاش گد صداپیشگی کرده‌اند. این فیلم قرار است همراه با «سیندرلا» دیگر محصول کمپانی والت دیسنی پیکچرز، ۱۳ مارس (دو هفته دیگر) راهی پرده‌های سینماها شود.

نمایشگاه و فروشگاه آثار نقاشی مصطفی یعقوبی از 10 اسفند در نگارخانه بوستان برج آزادی در معرض دید عموم قرار گرفت.

مراسم بزرگداشت هفتاد و هفتمین سالگرد تأسیس کتابخانه ملی، امروز (دوشنبه ۱۱ اسفند) با تقدیر از پوری سلطانی، مادر کتابداری نوین ایران در مرکز همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.  

شورای صنفی نمایش با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله ایام فاطمیه و تعدد آثار برای اکران فیلم‌ها در ایام نوروز به این جمع‌‎بندی رسید که از میان ۱۰ فیلم «رخ دیوانه»، «استراحت مطلق»، «طعم شیرین خیال»، «من دیگو مارادونا هستم»، «ماهی سیاه کوچولو»، «ایران برگر»، «اسب سفید پادشاه»، «عصر یخبندان»، «روباه» و «ناهید» ۵ فیلم را به‌عنوان گزینه نهایی برای اکران در ایام نوروز معرفی کند.

کانون معماری و شهر موزه هنرهای معاصر تهران فیلم «افسانه پرویت آیگو» را روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه ساعت ۵ بعدازظهر در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی آورد.


تعداد بازدید :  144