شماره ۵۱۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
کوتاه از بهارستان

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: در جلسه مشهور به یکشنبه سیاه، احمدی‌نژاد با قانون‌شکنی ادعایی را در جلسه استیضاح وزیرکار وقت مطرح کرد که هیچ‌گونه سندیتی نداشت. آنچه که لاریجانی و مجلس در پاسخ وی انجام دادند به نوعی دفاع از اتهامی بود که برای فرافکنی مطرح شده بود. من فکر می‌کنم قضاوت آقاتهرانی درباره جلسه یکشنبه سیاه اشتباه است زیرا بین مهاجم و مدافع فرق است.
مرتضی آقاتهرانی در برنامه تلویزیونی «شناسنامه» در پاسخ به این سوال که «چرا روابط مجلس و دولت به قدری بد شد که کار به یکشنبه سیاه کشیده شد»، گفته بود: این موضوع را باید از خود احمدی‌نژاد و لاریجانی پرسید. نباید این کار را می‌کردند. همه را ناراحت کردند. خیلی‌ها تلاش می‌کردند که این دو را از این حالت خارج کنند. نمی‌دانم چرا آنها این‌گونه با هم رفتار کردند. خیلی هم بد بود. (خانه ملت)
غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی عضو فراکسیون رهروان ولایت: درباره وجوه دریافتی توسط 170 نفر از نمایندگان، بزرگان مجلس، صحبت‌هایی داشتند و توضیحاتی ارایه کردند، اما این صحبت‌ها دلیلی بر این نمی‌شود که لیست دریافت‌کنندگان و وجوه دریافتی منتشر نشود. من از صحبت برخی بزرگان مجلس متعجبم که می‌گویند دریافت این پول فاقد اشکال و ایراد است، این پول ناپاک بوده و نباید دریافت می‌شد. (خانه ملت)
12 نماینده مجلس شورای اسلامی در طرحی خواستار تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی و دارای گرین‌کارت شدند براساس طرح نمایندگان بازنگری در قانون 90ساله و تطبیق شرایط خاص دهه چهارم انقلاب اسلامی از نفوذ افراد پرورش‌یافته در فضاهای سیاسی، علمی، مدیریتی کشورهای متخاصم به‌خصوص انگلستان خبیث و آمریکا (شیطان بزرگ) و دچار نشدن به ننگ‌های اختلاس و سلطان پتروشیمی‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد. در طرح نمایندگان همچنین سوال شده است که همسر و فرزندان کدام‌یک از مسئولان دارای تابعیت دوگانه بوده و نیز چه افراد دو تابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد کشور شاغل هستند؟ (فارس)


تعداد بازدید :  348