شماره ۵۱۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

 تمجید مارادونا  از چاوز
«دیگو آرماندو مارادونا» اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان که برای ضبط یک برنامه در ونزوئلا به‌سر می‌برد، طی پخش این برنامه از شبکه «تله‌سور» اعلام کرد از«هوگو چاوز» رئیس‌جمهوری فقید ونزوئلا درس‌های زیادی گرفته است. او در این‌باره گفت: «به ونزوئلا آمدم که با یک رئیس‌جمهوری دیدار کنم اما یک دوست پیدا کردم. زمانی که با فرمانده «چاوز» آشنا شدم، طی 4 ساعت با او صحبت کرده و درس‌های زیادی از این رهبر گرفتم.» مارادونا همچنین بر سر مزار «هوگو چاوز» حاضر شد.

رد تعویض چهارم از سوی فیفا
فیفا، طرح افزایش یک تعویض در بازی‌هایی که به وقت اضافه کشیده می‌شود را رد کرد. پیش از این طرحی مبنی بر امکان انجام تعویض چهارم در پایان 90 دقیقه قانونی تقدیم فیفا شده بود اما این نهاد به دلیل مخالفت اکثر کشورهای عضو و همچنین آنچه عدم وفاداری به قوانین اولیه فوتبال نامید با این درخواست و طرح موافقت نکرد.

اخراج سرمربی نکو و کریم!
سومین باخت متوالی اوساسونا به قیمت اخراج سرمربی تمام شد. حضور کامل کریم انصاری‌فرد و یک نیمه‌ای جواد نکو‌نام در بازی اخیر، مانع شکست 2 بر صفر مقابل لوگو نشد و در پایان بازی، سران تیم باسکی رأی به اخراج یان اوربان دادند. قبل از بازی اولتیماتوم‌های لازم به سرمربی داده شده بود اما هشدارها افاقه نکرد و سرانجام سومین شکست خانگی و چهارمین باخت متوالی، پرونده اوربان را در این تیم بست.

من‌سیتی کماکان مغلوب لیورپول
لیورپول، بهترین تیم‌ سال 2015 لیگ برتر(هیچ تیمی به اندازه آنها در ‌سال 2015 در لیگ برتر امتیاز نگرفته است) به یاد برتری حماسی فصل گذشته، بار دیگر و این‌بار با نتیجه 2 بر یک منچستر‌سیتی را شکست و حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر را به سود خود خاتمه داد. شوت‌های یک شکل هندرسون در دقیقه 11 و کوتینیو در دقیقه 75 اجازه دیده شدن گل دقیقه 26 ژکو را نداد. با این نتیجه لیورپول 48 امتیازی شد و به رده پنجم رسید.


تعداد بازدید :  372