شماره ۵۱۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
یک تیم خصوصی دیگر در مسیر سقوط
«پدیده» لیگ در بحران

شهروند| یک تیم خصوصی دیگر در فوتبال رو به نابودی می‌رود و قدم در راهی می‌گذارد که قبلا امثال استیل‌آذین و راه‌آهن پا در آن گذاشته‌اند. پدیده مشهد در اولین حضورش در لیگ‌برتر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند تا جایی‌که حضورش در هفته بیست‌ودوم لیگ با ابهام روبه‌رو است.
اعتصاب  چندباره
روز گذشته بازیکنان پدیده مشهد بعد از پایان تمرین تصمیم گرفتند تا حل نشدن مشکلات مالی‌شان در تمرینات بعدی حاضر نشوند. این اتفاق در هفته‌های اخیر چند بار رخ داده بود که البته با کوتاه آمدن برخی از بازیکنان و وعده‌های مسئولان شکل جدی به خود نگرفت اما این‌بار به نظر ماجرا خیلی جدی‌تر است و بازیکنان پدیده در صحبتی که با مسئولان تیم داشتند، آنها را تهدید کردند که در صورت عدم پرداخت مطالبات در بازی هفته بیست‌ودوم مقابل استقلال خوزستان به میدان نمی‌روند.
در مسیر سقوط
پدیده مشهد که با سرمایه‌گذاری فراوان توانست مجوز حضور در لیگ برتر را  امسال برای اولین‌بار کسب کند، در شروع لیگ امسال تا حدود هفته دهم تقریبا همه را شگفت‌زده کرد و حتی تا رده دوم جدول رده‌بندی نیز بالا آمد. سقوط پدیده در جدول از زمانی آغاز شد که مجموعه این باشگاه دچار مشکلاتی شد و مسائل مالی به‌شدت این تیم را تحت‌تأثیر قرار داد. با این حال مشهدی‌ها که بعد از چند‌سال صاحب نماینده در لیگ‌برتر شده‌اند در نیم فصل بدون توجه به مشکلات مالی بازیکنان جدید جذب کردند که هنوز یک ریال هم به آنها پرداختی نکرده‌اند. تمام این مسائل پدیده را تا رده دهم جدول پایین آورده تا جایی که اگر در چند هفته آینده اتفاق خاصی در این باشگاه رخ ندهد، شاهد بازگشت این تیم به لیگ دسته‌اول خواهیم بود.
سعی برای آرام جلوه دادن اوضاع
درعین‌حال مسئولان باشگاه پدیده سعی دارند شرایط را آرام جلوه دهند.‌هاشم حسینی، سرپرست تیم پدیده دراین‌باره می‌گوید: «این مشکل ناخواسته برای مجموعه رخ داده و در باشگاه نیز هیچ‌کس آسوده نخوابیده است. همه در تلاش هستند تا مشکل حل شود که قطعا حل خواهد شد. اصلا فکرش را هم نکنید که ما مقابل استقلال خوزستان بازی  نکنیم.»


تعداد بازدید :  379