شماره ۵۱۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

اميدوارم واقعا هفته ديگر توافق هسته‌اي صورت بگيرد اين روزها هر جا می‌رویم هر كار مي‌خواهيم بكنيم همه معطل مذاكرات هستند همه چيز خوابيده اميدوارم باز دقيقه 90 همه چيز به هم نخورد.
شهروند: ما هم اميدواريم چون ظاهرا اين دور از مذاكرات مانند دفعات قبل وقت اضافه نخواهد داشت!

چطور مي‌شود باور كرد كشوري به عظمت و قدرت آمريكا ملعبه دست نتانياهو باشد كه اين بابا راه افتاده رفته آمريكا كه نگذارد بين ايران و آمريكا تفاهم شود؟
شهروند: دوست عزيز بسياري از مقام‌ها و افراد ذي‌نفوذ در آمريكا يهودياني با گرايشات تند صهيونيستي‌اند  از اين‌رو جاي تعجب ندارد كه اين آقا سرش را بيندازد پايين و برود آن‌جا عربده‌كشي كند!

به تازگي از سفر كاري به چند كشور اروپايي بازگشته‌ام به جرأت مي‌توانم بگويم كه خودروهاي لوكسي كه در خيابان‌هاي تهران آن هم به تعداد زياد ديده مي‌شود در خيابان‌هاي اروپا نديدم.
شهروند: اين مسأله شايد دلايل متعددي داشته باشد كه يكي از آنها اين است كه در آن‌جا كسي نمي‌تواند با سوءاستفاده‌هاي كلان يك‌شبه پولدار شود يا سياستمدارانش يك‌شبه كاري نمي‌كنند كه ارزش پول ملي كشورشان به يك‌سوم كاهش يابد. خلاصه نوكيسه تازه به دوران رسيده ندارند.

مي‌خواستم بپرسم اين آقاي رحيمي چطور هنوز زندان نرفته به مرخصي آمد آيا اگر جرمش غير از اختلاس چيز ديگري بود به مرخصي مي‌آمد؟
شهروند: دوست عزيز آقاي رحيمي به خاطر بيماري شديد همسرش به مرخصي يك هفته‌اي آمده، بهتر است به موضوع اين‌گونه نگاه شود كه همه زنداني‌ها بتوانند از اين امكان استفاده كنند نه اين‌كه بگوييم رحيمي چرا به مرخصي آمده است.

از كرمان تماس مي‌گيرم از پرسنل هلال‌احمر هستم مي‌خواستم از «شهروند» به خاطر چاپ مصاحبه مديرعامل هلال‌احمر كرمان تشكر كنم ما خيلي از اتفاقات گذشته در هلال‌احمر كرمان گلايه  داريم.
شهروند: اميدواريم كاستي‌ها و مشكلات كاهش يابد.

من قبول ندارم كه دستگاه‌هاي مسئول نمي‌توانند بساط مفسدان اقتصادي را جمع كنند و پول‌هاي غارت شده در سال‌هاي اخير را به صندوق بيت‌المال برگردانند و ما قدرت اين دستگاه‌ها را براي برخورد با مسائل امنيتي ديده‌ايم چطور آن وقت از پس غارتگران بيت‌المال بر نمي‌آيند؟
شهروند: سوالي بعدي لطفا.


تعداد بازدید :  305