شماره ۵۱۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

برنامه پرمخاطب «پرانتز باز» از 15 اسفندماه تعطیل می‌شود. محمدرضا قربانی مدیر رادیو نمایش اعلام کرد این  برنامه از ۱۵ اسفند از جدول پخش این شبکه حذف خواهد شد.

در پی وقوع رخداد‌های تأسف‌بار اخیر و دخالت‌های برخی عوامل در ممانعت از اجرای موسیقی‌های مجاز و قانونی و محدودیت‌های اخیر که موجب تضییع حقوق شهروندی موسیقیدانان و اهالی فرهنگ و هنر این مرزوبوم شده است، خانه موسیقی بیانیه‌ای منتشر کرد.


محمود گبرلو، مجری برنامه تلویزیونی هفت خبر تغییر نامش را که چندی پیش در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود تکذیب کرد.

سازندگان سریال «دندون طلا» به تازگی با حامد بهداد، کامبیز دیرباز و ستاره اسکندری به توافق رسیده‌اند. این مجموعه دومین سریال داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

علیرضا شفقی‌نژاد رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران که هفته گذشته بر اثر آسیب‌دیدگی از ناحیه سر (ضربه مغزی) بستری شده بود با گذراندن بخشی از پروسه درمانی‌اش، فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «لبخند ماهی‌ها» به کارگردانی سعید بصیری و تهیه‌کنندگی محسن دانشور نوروز 94 از شبکه دو روی آنتن می‌‌رود.

آلبوم موسیقی جرس با آهنگسازی میدیا فرج‌نژاد و خوانندگی سینا سرلک که پروسه تولید آن حدود 2‌سال به انجام رسید، منتشر شد.


یاشار کمال، نویسنده مشهور و مبارز ترک در حالی در 91سالگی چشم از جهان فرو بست که قسم خورده بود تا آخر عمر دولت ترکیه را نخواهد بخشید. او مبارز بود و بارها به خاطر دفاع از آزادی و حقوق مردم به‌خصوص کُردهای ترکیه دستگیر و زندانی شده بود.

نمایش «فیل قرمز» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی در جشنواره آلیس (Alis) ژاپن با استقبال روبه‌رو شد.

چندماه پس از درگذشت مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان نخستین قطعه این خواننده محبوب با نام «کجایی» با ملودی خود او منتشر شد.

فرشته طائرپور، محسن چینی‌فروشان و 4 چهره جهانی به‌عنوان داوران بخش مسابقه بین‌الملل و سفیر نهمین جشنواره پویانمایی معرفی شدند.


در حالی که علاقه‌مندان پرتعداد سیروان خسروی در بوشهر با در دست داشتن بلیت‌هایشان منتظر ورود به سالن بودند به سیروان خبر رسید که کنسرتش در این شهر برای بار دوم لغو شده است.

محسن چاووشی خواننده آلبوم «پاروی بی‌قایق» از سوءاستفاده‌های گسترده از نامش در یکی از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل و همچنین پیگیری‌های قانونی‌اش از مجاری قانونی خبر داد.

مجیدرضا مصطفوی کارگردان «انارهای نارس»، نمایش فیلمش را  به  زاون قوکاسیان تقدیم کرد.

فیلم داستانی «گال» ساخته ابوالفضل جلیلی، کارگردان سینمای ایران و «تینار» ساخته مهدی منیری برای حمایت از کودکان کار به ترتیب در تاریخ 13  و 14 اسفندماه از ساعت 18 تا 20 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اکران خواهند شد.

جلسه نقد رمان «دود» نوشته حسین سناپور چهارشنبه 13اسفندماه ساعت 17 در سرای محله داوودیه برگزار می‌شود.


تعداد بازدید :  382