شماره ۵۱۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
پرسه در بازار

دوشنبه بازار اینترنتی از 18 اسفند
دومین جشنواره خرید اینترنتی با عنوان جشنواره «دوشنبه بازار اینترنتی» از 18 تا 25 اسفندماه، برگزار می‌شود. محمد گرکانی‌نژاد مدیر مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران با اعلام این خبر گفت: براساس آمار رسمی بانک مرکزی، آمار خرید و پرداخت اینترنتی تا پایان شهریور در مقایسه با ‌سال گذشته 229‌درصد رشد دارد. او همچنین درباره جشنواره خرید اینترنتی افزود: این جشنواره از 18 تا 25 اسفندماه برگزار می‌شود و از حدود 7200 سایتی که مجوز نماد اعتماد الکترونیک در کشور دارند حدود ‌هزار سایت می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که یکی از شروط شرکت در این جشنواره ارایه تخفیف کالاها از 30‌درصد به بالاست. وی تأکید کرد: مردم و مصر‌ف‌کنندگان حتما باید از سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند.

پیش‌فروش نوروزی بلیت اتوبوس کلید خورد
نیما شهرزاد معاون دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس خبر داد و گفت: فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس از دیروز آغاز شده است و مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های www.irsafar.com و www.payaneh.ir بلیت موردنظر خود را خریداری کنند ضمن آن‌که سایت‌‌های اینترنتی شرکت‌های تعاونی نیز فروش اینترنتی بلیت را انجام می‌دهند. گفتنی است فروش حضوری از ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ۹۴ ادامه می‌یابد.

مرغ ارزان شد
قیمت مرغ 200 تومان ارزان شد و به 7400تومان رسید. مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی استان تهران با اعلام این خبر گفت: قیمت مرغ در مراکز خرده‌فروشی ۷۹۰۰ تومان است و مرغ در عمده‌فروشی‌ها کیلویی 7400 تومان عرضه می‌شود که این قیمت کاهش 200 تومانی نرخ مرغ را نشان می‌دهد. او با اشاره به این‌که قیمت این کالا از این پس سیری نزولی را طی خواهد کرد، گفت: بهای مرغ شب عید بین ۷۲۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان خواهد بود. یوسف‌خانی، قیمت ماهی را نیز بدون تغییر اعلام کرد.


تعداد بازدید :  352