شماره ۳۱۱۴ | ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير
صفحه را ببند
دستگیری تیم تروریستی هشت‌نفره در سیستان و بلوچستان

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از دستگیری یک تیم تروریستی هشت‌نفره در شب قبل انتخابات در این استان خبر داد.
به گزارش ایرنا، رضا شریفی دیروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شب قبل از انتخابات اعضای یک تیم تروریستی هشت‌نفره توسط نیروهای امنیتی استان دستگیر شدند. از این افراد مقادیری سلاح و مواد منفجره کشف شد. او ادامه داد: به همت نیروهای امنیتی و انتظامی دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان در امنیت کامل برگزار شد. معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعضای تیم تروریستی دستگیر شده وابسته به بیرون مرز و آماده انفجار در نقاط مختلف استان بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.
او با اشاره به برگزاری سالم انتخابات در سیستان و بلوچستان افزود: در این مرحله ۹۷۰ هزار و ۱۱ برگ تعرفه در استان مصرف شد و حدود ۵۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.
شریفی تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان ۹۶۹ هزار و ۱۶۴ نفر از مجموع یک‌ میلیون و ۹۱۹ هزار نفر واجد شرایط در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که از این تعداد ۶۵۴ هزار و ۶۳۹ نفر معادل ۶۷.۶ درصد به مسعود پزشکیان و ۲۹۹ هزار و ۶۵۱ نفر معادل ۳۲.۴ درصد به سعید جلیلی رأی دادند.
او خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم، سران طوایف، علما و نخبگان همه و همه در این انتخابات کمک کردند و به معنای واقعی مردم و نظام برنده این انتخابات بودند. معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما در روند انتخابات استان حتی یک مورد شکایت نداشتیم و در این راستا از مجموعه عوامل اجرایی و ستاد ۲ نامزد و مردم استان کمال تشکر را داریم. از حدود یک‌میلیون و ۹۱۹ هزار نفر واجد شرایط در سیستان و بلوچستان تعداد ۱۸۸ هزار نفر رای اولی بودند و در واقع با مشارکت پیش رو در انتخابات جشن تکلیف سیاسی خویش، را پاس داشتند. به گفته دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان، ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار تعرفه رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش‌بینی شده بود.


تعداد بازدید :  67