شماره ۵۱۱ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
يك مراسم نکوداشت
56‌ سال با پدر مددکاری اجتماعی ایران

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از برگزاری مراسم نکوداشتی برای «دکتر عزت‌‌الله سام‌آرام» پدر مددکاری اجتماعی ایران خبر داد.
دکتر سید حسن موسوی چلک بااشاره به برگزاری این مراسم در روز دوشنبه 12 اسفندماه در محل خانه اندیشمندان علوم انسانی، اظهار کرد: بیش از 56‌ سال است که رشته مددکاری در ایران به صورت علمی فعالیت خود را آغاز کرده و طبیعتا در طول این سال‌ها افراد زیادی بودند تا باعث رشد و شکوفایی علمی مددکاری اجتماعی در کشور شدند.
وی ادامه داد: وظیفه همه ما به‌عنوان دانش‌آموختگان تکریم این افراد است تا اعلام کنیم که قدردان زحمات آنها هستیم.
دبیر اجرایی این نکوداشت در ادامه اظهار کرد: یکی از افرادی که بیش از 50‌سال در حوزه آموزش ضمن خدمت و همچنین مددکاری اجتماعی، زحمت کشیده‌، دکتر عزت‌الله سام‌آرام است که درخصوص ارایه مشورت به دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های دولتی و غیردولتی نیز فعالیت داشته است.
موسوی چلک بااشاره به این‌که دکتر سام آرام، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیش از 12 تالیف در حوزه مددکاری است، ادامه داد: امسال بر آن شدیم تا در حوزه مددکاری اجتماعی برای اولین‌بار نکوداشت ویژه برای اساتید حوزه مددکاری برگزار کنیم و این مراسم به مناسبت روز جهانی مددکاری اجتماعی برگزار می‌شود.
موسوی چلک با بیان این‌که افرادی که در حوزه مددکاری اجتماعی تلاش کرده‌اند گنجینه این حوزه هستند، گفت: باید فضای تکریم و ترویج اخلاق را با برگزاری چنین مراسمی توسعه دهیم. اینگونه مراسم‌ها باعث می‌شود تا آیندگان امیدوار باشند که فعالیت‌هایشان دیده می‌شود و نسبت به اقدامات خود انگیزه پیدا می‌کنند.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در پایان عنوان کرد:     خانه اندیشمندان علوم‌انسانی، دستگاه‌های مختلف نظیر دانشگاه‌ها اساتید‌، دانشجویان و مدیران تشکل‌های غیردولتی همگی در برگزاری این نکوداشت مشارکت داشته‌اند.


تعداد بازدید :  209