شماره ۳۱۰۸ | ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
صفحه را ببند
وزیر کشور: دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود

وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شد انتخابات به دور دوم کشیده شود، تعرفه به‌میزان لازم به سایر کشورها ارسال شده است.
احمد وحیدی در نشست خبری پس از پایان دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری با اعلان پایان مرحله انتخابات گفت: یک بار دیگر در چند ماه گذشته توانستیم همگی با هم یک موفقیت را پشت‌سر بگذاریم؛ انتخاباتی با امنیت و سلامت کامل، رقابت جدی و حضور ارزشمند مردم پای صندوق‌های رأی انجام شد. وی ادامه داد: شمارش آرای انتخاباتی انجام و توسط سخنگوی ستاد انتخابات اعلام شد و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان هیچ خللی در روند انتخابات ایجاد نکرد. وزیر کشور ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و نظارتی که مسئولیت‌های خود را در این انتخابات به‌درستی به‌جا آوردند، تأکید کرد: مردم عزیزمان توسط صداوسیما با نیازها و برنامه‌های آنها آشنا شدند. وحیدی همچنین از نامزدها و همراهی آنان تشکر کرد و گفت: قدردانی اصلی مربوط به مردم عزیز است که حضور خوبی را در این انتخابات داشتند. وزیر کشور با اشاره به برگزاری سه انتخابات طی چند ماه گذشته، افزود: حضور مردم در انتخابات فعلی هم بسیار مغتنم بود و در مرحله انتخابات هم به همین صورت بود. وی خاطرنشان کرد: مردم چه در حضورهای خیابانی مثل تشییع شهدای پرواز اردیبهشت، اربعین و… و چه در انتخابات سنگ‌تمام می‌گذارند. وحیدی با اشاره به شهادت تعدادی از نیروهای فراجا هنگام نقل و انتقال صندوق‌های سیار اخذ رأی، یاد این شهدا را گرامی‌داشت. وزیر کشور ضمن گرامی‌داشت یاد شهید امیرعبداللهیان، گفت: این شهید در پای صندوق‌های رأی آوردن ایرانیان مقیم خارج از کشور تأثیرگذار بود.
وحیدی خاطرنشان کرد: امیدوارم روز جمعه با حضور دو کاندیدایی که خود را در معرض رأی مردم می‌گذارند، با هماهنگی ستادهایمان شاهد برگزاری انتخابات پرشور در سراسر کشور باشیم. 


تعداد بازدید :  130