شماره ۵۱۱ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
اقتصاد جهان

درخواست اضافه‌حقوق از شرکت خودروسازی: شرکت تویوتا‌موتورز اعلام کرده برای پاسخ به درخواست اتحادیه کارگران درخصوص افزایش 112دلاری حقوق ماهانه با مشکل روبه‌رو شده است. همچنین به گفته مدیربخش منابع انسانی درخواست اتحادیه برای دریافت پاداشی معادل دستمزد 6.8 ماه بسیار بالاست و نمی‌توان با آن موافقت کرد. (بیزینس اینسایدر)

بازرسی۱۰بانک به دلیل تقلب در قیمت‌گذاری طلا: وزارت دادگستری آمریکا و کمیسیون معاملات کالای فیوچرز اعلام کرده‌اند تحقیقاتی را در راستای بررسی نحوه قیمت‌گذاری طلا و دستکاری و تقلب در این زمینه از حداقل 10 بانک در لندن انجام خواهند داد. این بازرسی و تحقیقات شامل بانک‌های HSBC، نوا اسکوتیا، بارکلی، کردیت سوئیس، داچ آلمان، گولدمن سچز، جی پی مورگان چیس، سوشیته جنراله، استاندارد، و UBS می‌شود. (وال استریت ژورنال)

تأمین گاز اروپا هم به خطر افتاد: شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد اگر اوکراین بدهی گازی خود را پرداخت نکند گاز اوکراین را قطع خواهد کرد که در این صورت انتقال گاز به اروپا هم با خطر جدی مواجه می‌شود. شرکت ملی نفت و گاز روسیه اعلام کرده است، قطع گاز به اوکراین، انتقال گاز به اروپا را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد. (رویترز)


تعداد بازدید :  264