شماره ۵۱۰ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند
صفحه را ببند
رقابت

آغاز رقابت آسیایی قهرمانان ایران
نبرد انتقامی فولاد، جنگ سرد تراکتور
شهروند| رقابت‌های هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا که از روز گذشته آغاز شده است، امروز ادامه پیدا می‌کند که دو تیم تراکتورسازی و فولاد دو قهرمان حذفی و لیگ برتر ایران در سال‌گذشته به مصاف حریفان می‌روند.
در پی تلافی
تیم فولاد که فصل گذشته در مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا موفق‌ترین تیم ایرانی بود، در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات مقابل السد تسلیم شد. نماینده خوزستانی کشورمان حالا آغاز کارش مصادف با دیدار پایانی‌اش در فصل گذشته شده است. فولاد می‌خواهد در تلاقی دیدار با السد تلافی بازی مرحله یک‌هشتم نهایی ‌سال گذشته را در آورد و بی‌تردید کار سختی هم در پیش دارد. دراگان اسکوچیچ، سرمربی فولاد درباره بازی امروز تیمش می‌گوید: «تیم السد تیمی قابل احترام و بااستعداد است و با توجه به این‌که بازیکنان خیلی خوبی را در اختیار دارد، ما باید با تمرکز خیلی بالایی در مسابقات حضور پیدا کنیم. انتظار داریم لیگ قهرمانان را با برد شروع کنیم و امیدوارم حریف بسته بازی نکند. از هواداران محترم تقاضا دارم با حضور پرشورشان تیم را مورد حمایت قرار دهند.»
تراکتور در سرمای قارشی
نماینده آذربایجانی کشورمان آغاز سختی در ازبکستان خواهد داشت. تراکتورسازی که به تازگی با تغییر و تحولات فنی روبه‌رو شده و آنتونیو اولیویرا بار دیگر روی نیمکت این تیم تبریزی نشسته با این امید در سرمای ازبکستان به مصاف نسف‌قارشی می‌رود که بتواند آغازی خوب داشته باشد. بازیکنان تراکتورسازی به لحاظ اقلیمی و جوی با شرایط ازبکستان غریبه نیستند اما بازی مقابل حریف ازبکستانی، کار را برای تراکتورسازی سخت می‌کند. اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی درباره بازی امروز این‌طور صحبت کرد: «می‌دانم تیم نسف 6 بازیکن خود را از ‌سال پیش همراهش دارد و سرمربی آنها نیز تغییر نکرده است. فوتبال نیز در ازبکستان شرایط بسیار خوبی دارد. کار بسیار سختی داریم چراکه شرایط زمین و شرایط آب و هوایی وضع بسیار سختی را برای دو تیم فراهم کرده است ولی ما آماده بازی سخت هستیم.»
برنامه ادامه مسابقات
چهارشنبه 6 اسفند
گروه C/ فولاد - السد قطر (ساعت 16) و الهلال عربستان - لکوموتیو ازبکستان (ساعت 21)
گروه D/ نسف‌قارشی – تراکتورسازی (ساعت 16:30) و الاهلی امارات - الاهلی عربستان (ساعت 19:55)


تعداد بازدید :  151