شماره ۵۱۰ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند
صفحه را ببند
روی‌خط‌حادثه

برخورد خونین دو اتوبوس در غرب تهران
دو اتوبوس در وردآورد با یکدیگر برخورد کردند. حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین‌باره گفت: در ساعت 15:30 دیروز حادثه برخورد دو دستگاه اتوبوس با یکدیگر به مرکز فوریت‌های 115 اطلاع داده شد که در پی آن سه اکیپ آمبولانس به محل حادثه واقع در اتوبان تهران کرج بعد از پمپ‌بنزین وردآورد اعزام شدند. وی افزود: پس از حضور تکنسین‌های اورژانس در محل مشاهده شد که دو اتوبوس با یکدیگر برخورد کرده و هفت تن نیز در پی آن دچار مجروحیت شده‌اند که عوامل اورژانس امدادرسانی به این افراد را آغاز کردند. مدیر روابط‌عمومی اورژانس تهران با بیان این‌که تمامی هفت مصدوم این حادثه آقا بودند، گفت: به این افراد جراحات متعددی از نواحی مختلف وارد شده بود که عوامل اورژانس خدمات اولیه درمانی را به آنها ارایه کردند. عباسی با بیان این‌که چهار مصدوم این حادثه دارای وضع بهتری بوده و به شکل سرپایی در محل تحت درمان قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: اما سه مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای مداوا به بیمارستان فیاض‌بخش منتقل شدند. وی درباره علت وقوع این حادثه گفت: عوامل پلیس راهور علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

تریلر حامل محموله اسید سولفوریک رقیق واژگون شد
 موج اسید در رودخانه کشکان
یک تریلر تانکر حامل محموله آب باطری اسید سولفوریک رقیق در رودخانه کشکان پلدختر واژگون شد.
یک تریلر که از بندر ماهشهر به سمت رشت در حرکت بود به علت نقص فنی در جاده پلدختر – خرم‌آباد نزدیکی روستای «دمرود افرینه» واژگون شد. بر اثر این حادثه محموله این تریلر به درون رودخانه «کشکان» پلدختر نشت پیدا کرد که موجب آلودگی رودخانه و به خطر افتادن حیات آبزیان شده است.
با هماهنگی فرمانداری پلدختر و بخشدار معمولان، نیروهای این اداره اقدام به پخش و دپو آهک برای خنثی‌سازی اسیدسولفوریک کردند زیرا آهک قلیایی بوده و اسید را بی‌اثر می‌کند. در این حادثه رانندگی، راننده تریلر عباس نادری به شدت مجروح شد که با کمک نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵ و پلیس راه و نیروی انتظامی به بیمارستان عشایر خرم‌آباد مرکز استان انتقال داده شد. نیروهایی از اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان برای تعیین خسارت به محیط‌زیست به منطقه اعزام شده‌اند. رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پلدختر با اعلام این خبر گفت: پرونده این حادثه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.


تعداد بازدید :  177