شماره ۵۱۰ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

باتوجه به حجم اختلاس‌ها و فسادهای انجام شده پیشنهاد می‌کنم حامیان دولت قبل نام جناح خود را به وصولگرا تغییر دهند که بامعناتر است.
صالح-تهران
با درود به خوانندگان و پرسنل شریف روزنامه وزین شهروند: با توجه به فرارسیدن نوروز و بهار طبیعت، توجه سرپرستان اتحادیه‌های صنفی را به دو نکته اساسی درمورد فروشگاه‌ها جلب می‌کنم: نخست دریافت کارت عابربانک از خریداران و پرسیدن رمز آنان و دیگری عدم صورتحساب به خریداران جهت پیگیری حقوقی در موارد اجحاف فروشندگان که ضرورت دارد اتحادیه‌ها، کسبه تحت پوشش خود را با دانش فروشندگی و حق و حقوق شهروندی آشنا و آرامش خاطر را به مصرف‌کننده برگردانند چراکه روش سنتی فروش دیگر جوابگوی امروز نیست.  ناصر وجدانی- تهران
   شهروند: فرمايش متيني است.

سلام. از آقای نیک‌نژاد سپاسگزاریم که بخشی از درددل ما فرهنگیان را بازگو کرد. آیا گوش شنوایی هست؟
   شهروند: ان‌شاءالله كه باشد.

با سلام. همراه اول که غم تنهایی مردم را می‌خورد با انواع و اقسام پیام‌های ارسالی یکطرفه و ترفندهای مدیریت شده كار خطايي مي‌كند به کجا شکایت ببریم؟
   شهروند: قاعدتا اگر چنين تخلفي روي داده باشد مردم مي‌توانند به مراجع قضايي شكايت كنند.

سلام. من بهیار رسمی بیمارستان خاتم‌الانبیا جاسک هستم. در این‌جا طرح نظام سلامت این‌جور که شما می‌فرمايید نیست ما فقط شرح وظایفمون بیشتر شده. ولی از پول خبری نیست. نظام سلامت از اردیبهشت این‌جا قرار بوده اجرایی بشه ولی هنوز ما اضافه کار و کارانه 92 را دریافت نکردیم.
   شهروند: ما منعكس مي‌كنيم تا ان‌شاءالله مسئولان رسيدگي كنند.

از اولین شماره‌های روزنامه «شهروند» خواننده‌اش بودم. خواستم تشکر کنم از روزنامه خوبتون ممنون.
   شهروند: سپاس بي‌كران.

با سلام. در صفحه ۱۶روزنامه مورخ 26/11/93 مطلبی را خواندم مبنی بر «کم بودن تعرفه جراحی قلب» من چون هرازگاهی این دغدغه پزشکان را می‌شنوم تعجب می‌کنم اگر بوعلی به فکر دستمزد بود این‌قدر از خود یادگار بجا نمی‌گذاشت بعضی وقت‌ها به خود میگم بعضی پزشک‌های ما طبابت را با تجارت اشتباه نگرفتند اگر به فکر مادیات هستند می‌توانستند بساز بفروش شوند صد درصد نون خوبی داره و دغدغه‌اي هم برایشان ایجاد نمی‌شد. متشکرم
   شهروند: البته اكثريت پزشكان شريف و زحمتكش‌اند. در هر صنفي ممكن است افرادي سودجو باشند اما نبايد و نمي‌شود آن را تعميم داد.


تعداد بازدید :  164