شماره ۵۱۰ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

محمدرضا شرف‌الدین، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس درگذشت سعید مترصد هنرمند سینما و تلویزیون کشور را
تسلیت گفت.

فیلم مستند «تالاب سیرانگلی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی محمد احسانی با موضوع محیط‌زیست آماده نمایش عمومی شد.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در اختتامیه جشنواره ملی «شکوه شکیبایی» روز سه‌شنبه 5اسفندماه وارد استان زنجان شد. او در سفر یک روزه خود به زنجان علاوه بر شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره ملی شکوه شکیبایی، با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار می‌کند و در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر این استان حاضر می‌شود.

فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی محمدرضا عرب در سکوت خبری در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

برنامه «سفید» کاری از شبکه آموزش سیما گفت‌وگویی اختصاصی با مسعود کیمیایی انجام داده که امشب ساعت ۲۳ در این برنامه
پخش می‌شود.

آخرین آلبوم مرتضی پاشایی با عنوان «اسمش عشقِ» تا پیش از نوروز 94 منتشر می‌شود.

«یه اتفاق تازه» عنوان برنامه‌ای ترکیبی از گروه اجتماعی شبکه 5 است که با اجرای مهران رجبی در نوروز 94 روی آنتن می‌رود.

مراسم رونمایی از تازه‌ترین مستند رخشان بنی‌اعتماد با عنوان «همه درختان من» به همت انجمن مستندسازان سینمای ایران روز یکشنبه 17اسفندماه رأس ساعت 18 در تالار مرحوم سیف‌الله‌ داد  خانه سینما برگزار می‌شود.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست، موفقیت دختر ۱۰ساله‌ ایرانی را در کسب جایزه‌ اول مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط‌زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن
 تبریک گفت.

مراسم چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد مشفق کاشانی جمعه از سوی خانواده این شاعر برگزار می‌شود. قرار است روز جمعه، هشتم اسفندماه در منزل این شاعر مجلس ترحیم برپا شود.

نرگس آبیار، حجت قاسم‌زاده‌اصل، مسعود آب‌پرور، محمد رضاعرب و کامران ملکی به‌عنوان هیأت انتخاب بخش ویدیویی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر انتخاب شدند.

مجموعه انیمیشن «شكرستان ۹» محصول واحد انیمیشن حوزه هنری وارد شبكه نمایش خانگی شد.

مراسم اکران خصوصی فیلم «دوربین» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه‌کنندگی مصطفی غلامی‌آبادانی شب‌گذشته در سینما آزادی با حضور هنرمندان، عوامل فیلم، چهره‌های ورزشی و اهالی رسانه برگزار شد.

محمد احسانی (مدیر شبکه اول سیما) در بازدید از پشت صحنه سریال «فوق سری» در بخشی از صحبت‌هایش با خبرنگاران اعلام کرد که تلویزیون نوروز ‌سال آینده سریال «پایتخت» را
 به پخش می‌رساند.

سام قریبیان با اشاره به این‌که فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» بدون اصلاحیه اکران می‌شود، عنوان کرد ترجیح می‌دهد فیلمش زمانی غیر از نوروز به نمایش دربیاید.

در پی انتشار اخباری مبنی بر اجرای برنامه‌ ویژه‌ تحویل ‌سال یکی از شبکه‌های تلویزیونی توسط شهاب حسینی‌، این بازیگر سینما ضمن رد این مطلب اعلام کرد که نوروز 94 اولین عیدی است که پدرم در میان ما نیست، به همین دلیل اصلا
 عید ندارم.

کنسرت چرا رفتی به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری با اجرا در شهر زنجان در روز جمعه 8اسفندماه به تور خود در ‌سال‌جاری پایان می‌دهد.

عروسک‌گردان‌ها و صداپیشه‌های «کلاه قرمزی» مشغول تمرین نهایی هستند و به زودی ضبط این مجموعه تلویزیونی آغاز می‌شود.

فاطمه معتمدآریا از کتاب عادل فردوسی پور در دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی می کند.


تعداد بازدید :  159