شماره ۵۱۰ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه| امیر‌ هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران بر اهمیت برگزاری جلسات معارفه برای اختراعات تأکید کرد و گفت: واسط‌های نوآوری به‌عنوان یک نهاد مستقل و تکمیل‌کننده در زنجیره دارایی فکری حضور خواهند یافت. وی به برنامه‌ریزی برای ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه اشاره کرد و گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه به‌عنوان یکی از اجزای مهم بازار دارایی فکری عمل خواهند کرد و امیدواریم به‌زودی شاهد راه‌اندازی یکی از این صندوق‌ها باشیم.

   موافقت با پذیرش 2شرکت جدید| اسماعیل درگاهی، مدیریت پذیرش  بورس تهران گفت: در جلسه هیأت پذیرش درخواست پذیرش و عرضه اولیه شرکت‌های پتروشیمی فجر و سیمان ساوه بررسی و با ورود آنها به بازار دوم بورس موافقت شد. وی افزود: همچنین درخواست انتقال شرکت‌‌های پتروشیمی جم، بانک خاورمیانه، کویرتایر از بازار فرابورس به بورس اوراق بهادار، بررسی و با آن موافقت شد.

   صنعت دارو اولویت سرمایه‌گذاری در بورس| رضا زنگنه، کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش حجم مبنا تنها در زمان تشکیل صف‌های خرید یا فروش سهام اغلب شرکت‌های بورسی به دلیل روان‌تر شدن نحوه معاملات حایزاهمیت است و اجرای این برنامه در شرایط کنونی که بازار سهام در حالت رکودی قرار دارد نمی‌تواند عاملی برای ایجاد انگیزه و جذابیت قیمتی سهام شرکت‌ها تلقی شود. او صنعت دارو را اولویت سرمایه‌گذاری در‌ سال آتی عنوان کرد و افزود: اکثر دارویی‌ها بودجه ‌سال 94 خود را نسبت به ‌سال 93 با افزایش اعلام کرده‌اند.


تعداد بازدید :  180