شماره ۵۰۸ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند
صفحه را ببند
شیرازی در انتخابات یک‌نفره، رئیس هیأت فوتبال تهران شد
یک‌سال هیاهو برای هیچ!

شهروند| درحالی‌که حدود یک‌سالی است دوره ریاست شیرازی در هیات‌فوتبال تهران می‌گذرد اما دیروز بعد از 5 بار به تعویق افتادن، مجمع انتخاباتی بالاخره برگزار شد که البته بازهم پر از حرف و حدیث و  ابهام بود.
انصراف 6 کاندیدا و انتخاب تک نفره
7 کاندیدا پیش از انتخابات برای احراز پست ریاست هیأت فوتبال تهران ثبت نام کرده بودند که 4 نفر از آنها در مجمع حاضر نشدند. همچنین محمودی و گودرزی 2 کاندیدای دیگر هم قبل از شروع انتخابات انصرافشان را اعلام کردند تا حبیب‌الله شیرازی، رئیس قبلی این هیأت به‌عنوان تنها نامزد باقی بماند و تداوم ریاستش محرز شود. درنهایت نیز 47 رای به او داده شد و او بدون رقیب بار دیگر بر مسند قدرت نشست.
شبهه‌های انتخابات و بوی چلوکباب!
حتی تعویق یک‌ساله انتخابات نیز باعث نشد تا حرف و حدیث‌ها درباره شیرازی و حمایت فدراسیون از او کمتر شود. میرزاآقابیک، نماینده اداره ورزش‌وجوانان تهران قبل از برگزاری مجمع اینطور سلامت انتخابات را زیر سوال برد: «ما این انتخابات را قبول نداریم و راضی نبودیم که این انتخابات به این شکل انجام شود. به نظر می‌رسد انتخابات چیده شده و شائبه‌هایی در رابطه با آن وجود دارد.» این صحبت‌های بعد از انتخابات توسط ابوالقاسم‌پور که یکی از کاندیدای انصرافی بود، بار دیگر تکرار شد: «وقتی اعضای مجمع از قبل چیده شدند من چرا در این انتخابات شرکت کنم و با آبرویم بازی کنم؟» علی کفاشیان اما درباره بودار بودن انتخابات اینگونه توضیح داد: ««در سالن چلوکباب می‌دادند و این بوی چلوکباب و گوشت غذا بود که می‌آمد!» البته وی در ادامه دفاع تمام قدی را از گزینه مورد نظرش داشت: «تمام اعضای مجمع به شیرازی رأی دادند و نمی‌توان خلاف جهت آب شنا کرد.»
کفاشیان هم برای خودش یار می‌چیند؟
چند سالی است که مجامع انتخاباتی هیات‌های استانی در بخش فوتبال با حاشیه‌های زیادی همراه است و حتی کار به جایی رسید که انتخابات استان فارس یک‌بار ابطال شد و چند استان دیگر نیز زیر سوال رفتند. در این شرایط شایعه شده کفاشیان با فرار از تمام انتقادات درحال چینش یاران خود برای انتخابات ‌سال آینده فدراسیون ‌فوتبال است تا با وجود نارضایتی وزارت‌ورزش از عملکردش برای سومین دوره به پشتوانه رأی همین هیات‌های استانی ریاست را در دست بگیرد.

 


تعداد بازدید :  128