شماره ۳۰۶۶ | ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
وداع با صدایی که می‌ماند!

پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی که در روزهای پایانی هفته گذشته درگذشته بود، به سمت قطعه نام‌آوران بهشت زهرا بدرقه شد. به گزارش ایرنا، در مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی که با حضور پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی، علی بخشی‌زاده معاون صدا، مدیران و برنامه‌سازان رادیو و جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی در مسجد بلال برگزار شد، رئیس سازمان صداوسیما گفت که «مرحوم مسعود اسکویی همان‌طور که از صدای جوانش برمی‌آمد، مصداق نشاط و سرزندگی بود. آنچه که باقی می‌ماند، صداست و صدای او همیشه جاودان
خواهد بود.» علی بخشی‌زاده، معاون صدا، نیز با تسلیت به بازماندگان اسکویی گفت: «امروز روز سختی برای اهالی رسانه است. ما یکی از افراد خوشنام، مردم‌دار و کاربلد را بدرقه می‌کنیم. اسکویی مردی مهربان، بی‌ریا و بی‌تکلف بود. او الحق استاد بود و به تمامی جوانان هر آنچه از پروتکل‌های ورزشی می‌دانست، آموخته بود، اما متواضعانه مشتاق اطلاعات جدید بود. ما یکی از بهترین معلمان خود را در رسانه از دست دادیم. چه رازی است که یک نفر اینگونه محبوب می‌شود؟»
در ادامه مراسم نیز محمد جهانی، اولین مدیر رادیو ورزش، گفت: «از سال ۶۹ که رادیو ورزش راه‌‌اندازی شد، با او همراه بودم و از همان ابتدا جذب شخصیت و ادبش شدم. اسکویی بسیار در این زمینه کمک کرد و حتی وقتی برف خیابان‌ها را می‌بست، او یک بار هم با تأخیر به استودیو وارد نشد. پیشنهاد می‌کنم تا قبل از چهلم استاد اسکویی مستند زیبایی از او ساخته شود تا برای همیشه در آرشیو رادیو باقی بماند.»

 


تعداد بازدید :  106