شماره ۳۰۶۶ | ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
آینده ارتش و ایران اسلامی در دست جوانان است

نیروهای هوایی، زمینی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان تیر پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول یک رزمایش مشترک برگزار و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش از آن بازدید کردند.
امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: «در روزهای اول جنگ تحمیلی این نیروی هوایی قهرمان بود که با تقدیم شهدای بزرگی از جمله شهید اردستانی وارد میدان شد و برای دفاع از اسلام، کیان اسلامی و شرف ایرانی با نیروهای تا بُن مسلح رژیم بعث جنگید. این پایگاه پایگاهی بود که دستور تخلیه آن را داده بودند، ولی مردان مرد آن زمان که جان در کف اخلاص داشتند  تا قطره آخر خون ایستادند و با اقتدار و شجاعت جنگیدند.»
امیر واحدی با اشاره به سختی‌های نبرد در جنگ تحمیلی افزود: «در زمان دفاع مقدس  پرسنل نیروی هوایی بمب‌ها را روی دوش می‌گذاشتند و در سریع‌ترین زمان ممکن  هواپیماها را مسلح و آماده نبرد و عملیات می‌کردند.» فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خطاب به دانشجویان افزود: «آینده ارتش و ایران اسلامی در دستان شما جوانان است. نظام جمهوری اسلامی افسری می‌خواهد که دو بال تخصص و تعهد داشته باشد و این دو بال در گرو ایمان و اعتقاد قوی است.»


تعداد بازدید :  46