شماره ۵۰۸ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند
صفحه را ببند
پرسه در بازار

سال آینده نان گران می‌شود

ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش قیمت نان در‌ سال آینده خبر داد و گفت: در بسیاری از استان‌ها آرد دوقیمتی است و این امر منجر به بروز فساد شده است. او در مورد افزایش قیمت نان در‌ سال 94 گفت: جلساتی در همین راستا با دولت برگزار شده و قرار است قیمت آرد در‌ سال آتی اصلاح شود تا جلوی قاچاق و بروز فساد در این بخش گرفته شود. وی  افزود: درحال بررسی بودجه‌ سال 94 در مجلس شورای اسلامی هستیم و در برخی از موارد اصلاح قیمت حامل‌های انرژی را انجام داده‌ایم، اما این امر به معنای اجرای فاز سوم هدفمندسازی یارانه‌ها نیست.

90‌درصد تلویزیون‌های بازار ، تولید داخل هستند

محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اعلام تخفیف ۱۰ تا ۲۰‌درصدی شرکت‌های لوازم خانگی به مصرف‌کنندگان گفت: درحال حاضر ۹۰‌درصد تلویزیون‌های موجود در بازار از شرکت‌های معتبر داخلی هستند. او با گلایه از اشباع بازار ادامه داد: تولید زیاد در سطح بازار باعث می‌شود تا برخی بدون هیچ نظارتی اقدام به تولید محصولات بی‌کیفیت کنند و درحال حاضر واحدهای تولیدی بی‌کیفیت سهم زیادی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده‌اند. به همین منظور از مردم درخواست می‌کنم از کالاهای این واحدها استقبال نکرده و اقدام به خرید کالاهای با کیفیت و دارای خدمات پس از فروش کنند.

آغاز فروش ویژه نوروزی از 5 اسفندماه

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با برشمردن تمهیدات ویژه شب عید، گفت: برگزاری فروش‌های فوق‌العاده نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و نظارت بر بازار شب عید در دستورکار قرار گرفته است. او ادامه داد: بر این اساس، نمایشگاه‌های بهاره در سراسر کشور اجرا خواهد شد که در تهران در سه نقطه حکیمیه تهران پارس، پارک ارم و بوستان ولایت این نمایشگاه‌ها را برگزار خواهیم کرد و تلاش شده است کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب عرضه شود. علاوه بر این فروش‌های فوق‌العاده واحدهای صنفی نیز تدارک دیده شده است که این طرح از پنجم تا بیست‌ونهم اسفندماه در واحدهای صنفی مختلف برگزار خواهد شد.


تعداد بازدید :  201