شماره ۳۰۶۳ | ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
وزیر کشور: قادر به پذیرش اتباع بیشتر نیستیم

وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی از اتباع را بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است؛ اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کرده‌ایم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.
احمد وحیدی با اشاره به موضوع اتباع در استان تهران اظهار داشت: موضوع اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود؛ عده‌ای تحت فشارهایی از طرف قدرتمندان و زورگویان و مستکبرین عالم قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه آوردند که در نگاه اول، با رعایت انسان‌دوستی و اصول اخلاقی در کشور ما ساکن شدند.
وزیر کشور گفت: باید بستر برای بازگشت تعدادی از اتباع  نیز که داخل کشورند فراهم شود و کسانی که غیرمجاز‌ند نیز به هیچ وجه مورد قبول ما نیستند.
وحیدی تصریح کرد: هر مجموعه‌ای که این افراد را غیرمجاز به کار گرفته، دارای تخلف است و نباید در کشور ما صنایع، ادارات و ... این افراد را به کار بگیرند.
وی تأکید کرد: اتباع مجاز نیز محدود به زنان هستند و باید در زمان مقرر به کشور خود بازگشته و برای اصلاح کشورشان کمک کنند. موضوع اتباع نباید در کشور‌مان وضعیتی سازمان‌نیافته و بی‌سامان داشته باشد و احیاناً در برخی شهرها مردم نگران شوند. لذا باید برنامه برای بازگشت این افراد آماده شود.


تعداد بازدید :  145