شماره ۵۰۸ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند
صفحه را ببند
افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی «کمی پنجره»

موسیقی ما| نمایشگاهی با بیش از هفتاد اثر هنری در حمایت از کودکان نقص ایمنی و با حضور و اجرای دو قطعه موسیقی ایرانی توسط آرش کامور از آلبوم در دست انتشار وی، برگزار شد.
اجرای مراسم افتتاحیه در روز جمعه یکم اسفندماه ‌سال‌جاری با حضور هنرمندان صاحب نام هنرهای تجسمی با اجرای ژاله صادقیان در برج میلاد برگزار شد. در این مراسم دکتر اصغر آقامحمدی رئیس مرکز تحقیقات نقص ایمنی درباره هزینه‌های بسیار بالای درمانی کودکان و نیازهای آنها برای شرایط درمانی بهتر صحبت کردند. هر کودک مبتلا به نقص ایمنی به‌طور میانگین سالیانه 40‌میلیون تومان هزینه درمان دارد؛ همچنین استاد محمد سلحشور چهره ماندگار خوشنویسی که یکی از هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه بود، ادامه چنین رخدادهایی را نیاز جامعه دانست و هنرمندان را به حمایت از این کار فراخواند.
اجرای موسیقی سنتی ایرانی توسط آرش کامور با دکلمه ژاله صادقیان از دیگر بخش‌های این برنامه بود. نمایشگاه نیز با حضور 4 تن از کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی افتتاح شد. این نمایشگاه که شامل آثاری از 56 هنرمند است تا پنجشنبه 7 اسفند ادامه دارد. مراسم اختتامیه و مزایده آثار در روز پنجشنبه 7 اسفند ساعت 5 عصر و با حضور چهر‌های هنری برجسته برگزار خواهد شد. این نمایشگاه طی این هفته از ساعت 16 الی 21 به صورت آزاد، پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.


تعداد بازدید :  200